Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress webmaster søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbud på wordpress design

Efter stort arbejde med sidste webmaster og ikke fået korrekt hjemmeside, nuværrende er rimelige rodet, dog har en anden lavet www.mandestrip.dk der lavet en brugbar bookingformular efter lidt leg har fundet ud af at tilrette den.

Design nu værende  ok, er åbent for ideer husk arbejder kun i wordpress.

Opsæt et stk. Banner jeg tilsender som logo på Stripdanmark

5 links øverst jeg fjerner de under links med godt at vide hvordan jeg ønsker siden ser ud , når der laves arbejde af webmaster, synes selv de lange undermenu der hænger gør siden rodet.

Inddeling forside laves standard skabelon 12 logoer, indsætter jeg løbende med billeder når jeg får dem.

Jeg regner med at kopiere forsiden til de andre sider, såsom ideer siden mv.

Kort Sverige http://en.wikipedia.org/wiki/Sk%C3%A5ne_County Ok der ikke mange områder kun 66 byer så de vil kun kort intet link på kort jeg skriver selv de 66 byer og links til undersider.

Danmark hver af de 5 regioner opdeles med links til undersider med links til dem, jeg skriver selv byerne. http://da.wikipedia.org/wiki/Danmarks_regioner  .

Søgeoptimering må gerne afgives tilbud på det, dog vil jeg selv arbejde lidt med det selv.

Tekst og rettelser skal ikke afgives tilbud på.

Må ikke bruge flash på hjemmesiden

Venlig hilsen

Mikael

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 17:21

Og hvad er det lige du skal bruge tilbud på ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:10

Tilbud opsæt banner jeg tilsender

Tilbud en forside for 12 logoer hvor der plads til tekst billder , jeg indsætter det på resten af siderne.

2 stk kort et danmark opdelt  5 regioner et kort ikke opdelt skåne , jeg skriver nedenunder de 66 største byer.

laver alt andet selv, parat bookingformularen og  .jeg  laver selv de andre undersider. ideer siden mv. som jeg har beskrevet.

Bare spørg vis i har andre spørgsmål jeg svare så hurtigt jeg kan

venlig hilsen

mikael

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)