Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal en shop kunne?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Lundby:

Det er helt klart en overvejelse, der er værd at tage med. Skal lige have vendt den et par gange i baghovedt. Kynisk kan man jo sige, at det er den risiko man acceptere ved at vælge open Source, men stadig. Ellers må jeg jo bare sigte efter, at sælge rigtig god service og ekspertice oveni, og prøve at være en fod foran hele tiden ;)

Kim Kold Kleener:
Jeg har fokus på, at shoppen helst fra start af skal leve op til kravene til e-mærket, ifald en kunde måtte ønske det mærke. Jeg havde faktisk oprindeligt i tankerne, at shoppen skulle typegodkendes til e-mærket. Men efter et tjek viste det sig, at være en omkostning på 15000 kr + moms at få det stempel, og er ikke sikker på, at det er så stærkt et stempel, at pengene hurtigt er tjent hjem igen. Men hvis jeg bare sigter efter, at shoppen overholder de grundlæggende principper, så kunden vil kunne forvente at ansøgningen gør igennem, kan det vel gøre det? Eller hvad? Hvad siger I andre, er det de 15000 kr + moms værd at blive "typegodkendt"?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33
Hej igen

Det er netop det, du kan gøre uden at skulle betale for E-mærket..lægge dig op af de krav..så tror jeg med tiden, at du vil få en del kunder..de opmærksomme kunder vil med tiden kunne se, at du har de samme krav til en webshop, som E-mærket foreslår..

Tilmeldt 12. Dec 05
Skrevet kl. 20:59
Hej igen

Ok, også min umildbare konklusion, hvis kunden kan se at shoppen er lavet med e-mærket i baghovedt.

Ihvartfald tak for idéer, kommentare og deslige til alle der har hjulpet mig indtil videre.

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 23:42
Hej Johnny

Jeg er overhovedet ikke teknisk, men jeg håber at jeg må blande mig lidt alligevel, for jeg har også nogle ønsker til en webshop, som jeg mener ville være guld værd, -og som jeg er ret ked af, ikke at have i min egen standard shop fra scannet.

Et ordentligt statistisk modul med tracking på alt. Alt er måske lidt overdrevet, men i min shop i dag, kan jeg kun se hvilke domæner folk kommer fra. Jeg ville gerne kunne se hvordan de "bevæger" sig rundt i butikken.. Jeg aner fx. ikke hvor mange, der måske putter noget i kurven og så går ud igen uden køb.. Det ville jeg rigtig gerne vide.

Alle??? webshops har idag adwords hos google, så kunne man ikke forestille sig en integration mellem shoppen og google, så man´fra sin shop kunne følge sine adwords og redigere osv. direkte herfra ?? Det er måske et stort ønske, men det ville være dejligt med bare ét system til administration af alt. Ligeledes integration til forskellige økonomi systemer ville være dejligt. Jeg er normalt ikke statistisk freak, men når du skal optimere, så er du jo nød til at vide lidt om det...

Det var blot lige hvad jeg havde i denne omgang.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 12. Dec 05
Skrevet kl. 04:50
Hej Majbrit

Dejligt at høre fra en normal bruger, der ikke har den "nørdede" baggrundsviden ;-)

Jeg vil prøve, at få lavet implemation til så mange økonomisystemer som muligt - må jeg af nysgerrighed spørge hvilket du benytter?

Dernæst, interessant idé med statistik - jeg vil da prøve at få lavet det sådan, så man kan følge en kunde rundt - jeg ved, at der allerede er noget lignende i osCommerce, hvor du kan følge en kunde og se hvad der ligger i vedkommendes kurv (dog kun så længe kunden er på din side)-så det må være muligt at udvide den funktion til at lagre oplysningerne, samt evt. producere en infoside med procentvis oversigt over fx. besøgende/salg, hvilken side ankom de til først, hvordan gik de rundt, hvilken side var de på da de valgte at forlade butikken m.m.

Skal have kigget lidt på din idé vedr. adwords, måske man kan lave noget i den retning du efterlyser.

Ihvertfald tak for dit besyn, er der andre "ikke-tekniske"shop ejer, vil jeg da også gerne hører fra jer - hvad er godt/dårligt i den løsning I benytter nu, hvorfor og hvad mangler der for at livet som shopejer ville være helt perfekt.

Mvh

Johnny

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)