Lundby: Det er helt klart en overvejelse, der er værd at tage med. Skal lige have vendt den et par gange i baghovedt. Kynisk kan man jo sige, at det er den risiko man acceptere ved at vælge open Source, men stadig. Ellers må jeg jo bare sigte efter, at sælge rigtig god service og ekspertice oveni, og prøve at være en fod foran hele tiden ;) Kim Kold Kleener: Jeg har fokus på, at shoppen helst fra start af skal leve op til kravene til e-mærket, ifald en kunde måtte ønske det mærke. Jeg havde faktisk oprindeligt i tankerne, at shoppen skulle typegodkendes til e-mærket. Men efter et tjek viste det sig, at være en omkostning på 15000 kr + moms at få det stempel, og er ikke sikker på, at det er så stærkt et stempel, at pengene hurtigt er tjent hjem igen. Men hvis jeg bare sigter efter, at shoppen overholder de grundlæggende principper, så kunden vil kunne forvente at ansøgningen gør igennem, kan det vel gøre det? Eller hvad? Hvad siger I andre, er det de 15000 kr + moms værd at blive "typegodkendt"? |
Hej igen
Det er netop det, du kan gøre uden at skulle betale for E-mærket..lægge dig op af de krav..så tror jeg med tiden, at du vil få en del kunder..de opmærksomme kunder vil med tiden kunne se, at du har de samme krav til en webshop, som E-mærket foreslår..