Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugt kan der stadig være penge i

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Smile

Kunde 1.

Er blevet kontaktet af kunde som ønsker brugte køleskabe og fryser, nogen som mere end 100 stk. ?

Kunde 2.

Er blevet kontaktet af kunde som skal bruge brugte laptops, gamle modeller, samt  stationære computere. 1000 stk eller mere

Nogen som ved hvor ?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:38

Køleskabe ville jeg da se om du ikke kan lave en aftale med en af de større hvidevarekæder, de steder hvor de har levering, tager de ofte det gamle med igen.. mange af dem virker jo stadig..

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 22:42

Hej,

Ang. køleskabe og frysere så kan jeg muligvis hjælpe dig.

Du er velkommen til at skrive en PM eller email hvor du uddyber dine ønsker lidt mere.

Hvilken type kunde kan det være som ønsker 100 brugte køleskabe???

Mvh

Lars H.

Tilmeldt 26. Mar 05
Skrevet kl. 23:27

Hej Lars.

Alt kan bruges, små og store skabe, kummefryser.

Mvh.

Michael

Tilmeldt 26. Mar 05
Skrevet kl. 23:30

Har haft i flere, men der er lige det her med at producenten skal  tage gamle skabe tilbage, som kommer i veje.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 23:49

Hej maximal,

Jeg kan forstå, at der sidder nogle forretningsfolk et sted i østeuropa eller asien, som vil købe brugte køle- og fryseskabe af dig i større mængder.

Vær meget påpasselig med, hvad du foretager dig her. For det første, har jeg meget svært ved at se pointen i det, da vi i Danmark gør ufatteligt meget for at få udskiftet energifrådsere af den kaliber, som køl og frys er. Det andet er, at du skal vel forestå indkøbene af disse skabe og sende dem i containere et sted hen? Hvis du ikke er forsigtig, så ender du med at stå med hele regningen for bortskaffelse og destruktion af en masse skabe i en havneby i østeuropa, samt skal afregne speditør og muligvis myndigheder.

Jeg kan ikke se ideen i det, når man kan købe et helt nyt køleskab for under 1500 på det danske marked, så noget må der stikke under - og det rimer med, at hvis disse gutter tager r**** på dig, så hænger det økonomisk sammen. Ellers gør det ikke.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 00:13

Jeg har en del gamle stationære og laptops, men ikke mere end ca. 40 - 50 stk. Det har ikke interesse?

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:25

Hey Flemming

Der er et stort marked i ØstEU på omtalte produkter bare til orientering. De får dem gratis, ergo er det blot fragten det typisk koster at få dem til "the final destination".

Men du har ret man skal være varsom, men mon ik vores ven her er det, når han forespørger på varerne...

Tilmeldt 26. Mar 05
Skrevet kl. 08:58

Hej Flemming.

Mange tak for svar og råd.

Jeg kommer ikke til at stå med de problemer som du skriver om, min opgave er at finde køleskabe og fryser til en kunde, som derefter selv må finde transport og klare myndigheder.

Jeg kan godt forstå din holdning, men når man ikke vil betale 1500 kr. men heller vil betale 150 kr. og ikke tænker på forbrug, så lad dem dog. Jeg ville som du, nok se på om det er A+ eller A++

Tilmeldt 26. Mar 05
Skrevet kl. 09:00

Hej Brian.

Hvor i landet står de ?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)