Hej Folkens. Skriver lige igen. Ved ikke om det er det rigtige forum. Jeg fik at vide, at jeg skulle prøve at starte lidt i det mindre. Nogen foreslog en datingsite. Jeg har også tænkt på at lave en dating for folk med et specielt handikap. Nu var der nogen herinde, som sagde, at det ikke var så dyrt at drive et websted. Men nu sagde en anden, at det koster mellem 25-200000kr. at starte et datingsite fra bunden. Og at søgemaskineoptimering koster mellem 10-50000kr. årligt. Så mange penge har jeg jo ikke som studerende. Jeg troede, at man kunne få det billigt. Det må gerne være en simpel datingsite. Er det helt umuligt? Har f.eks. set på http://www.luxdesign.dk/ her. Det koster 50kr. om måneden inkl. søgemaskineoptimering. Er det ikke godtnok? Er der så også server/hosting med der? Men hvad er den billigste løsning? Kan ikke selv lave siden, desværre. Skal have andre til at lave den. |
Jeg tror at du for f.eks 20.000-30.000 kroner. kan få udviklet hele hjemmesiden med grafik. Dette er uden søgemaskineoptimering.
Hosting ville med en billig ok løsning ligger på lad os bare sige 100 kr. pr måned.
Skal der betaling på siden skal der lidt flere penge på bordet.
Hvis det virkeligt er et niche dating marked, kan du nok nøjes med aftaler og PR.
Tror ikke konkurrencen er SÅ hård hvis det er niche.
Vil du slå igennem online, koster det sku nogle knaster. Hvad det præcist koster er der desværre ingen som kan sige.