Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte Website

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens.

Skriver lige igen. Ved ikke om det er det rigtige forum. Jeg fik at vide, at jeg skulle prøve at starte lidt i det mindre. Nogen foreslog en datingsite. Jeg har også tænkt på at lave en dating for folk med et specielt handikap. Nu var der nogen herinde, som sagde, at det ikke var så dyrt at drive et websted.

Men nu sagde en anden, at det koster mellem 25-200000kr. at starte et datingsite fra bunden. Og at søgemaskineoptimering koster mellem 10-50000kr. årligt. Så mange penge har jeg jo ikke som studerende. Jeg troede, at man kunne få det billigt. Det må gerne være en simpel datingsite. Er det helt umuligt? Har f.eks. set på http://www.luxdesign.dk/ her. Det koster 50kr. om måneden inkl. søgemaskineoptimering. Er det ikke godtnok? Er der så også server/hosting med der?

Men hvad er den billigste løsning? Kan ikke selv lave siden, desværre. Skal have andre til at lave den.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51

Jeg tror at du for f.eks 20.000-30.000 kroner. kan få udviklet hele hjemmesiden med grafik. Dette er uden søgemaskineoptimering.
Hosting ville med en billig ok løsning ligger på lad os bare sige 100 kr. pr måned.

Skal der betaling på siden skal der lidt flere penge på bordet.

Hvis det virkeligt er et niche dating marked, kan du nok nøjes med aftaler og PR.
Tror ikke konkurrencen er SÅ hård hvis det er niche. 

Vil du slå igennem online, koster det sku nogle knaster. Hvad det præcist koster er der desværre ingen som kan sige.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:56

Hvor mange handikappede tror du der kan bruge en computer og evt. dit kommende datingsite?

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 22:56

Prøv at tage et kig i tråden Dating site - der er nogle bud på, hvad det koster at lave et datingsite.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 23:14
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:22

yusuf:

Hvor mange handikappede tror du der kan bruge en computer og evt. dit kommende datingsite?

Flere end du tror...

Jeg har en handicappet bruger på tigernet.dk som bruger siden til at sende sms'er fra. Det vil være for svært for ham at bruge en mobiltelefon, så han er glad for at jeg har lavet siden.

Så jo... de kan mere end man går og tror ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:42

Niels:

yusuf:

Flere end du tror...

Jeg har en handicappet bruger på tigernet.dk som bruger siden til at sende sms'er fra. Det vil være for svært for ham at bruge en mobiltelefon, så han er glad for at jeg har lavet siden.

Så jo... de kan mere end man går og tror ;)

Flot, du har en,  der skal mere end en til at få et datingsite til at køre rundt.

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 00:08

Yosuf

Jeg har meget svært ved at forstå dit spørgsmål til trådstarter.

Hvilket handicap skulle gøre det umuligt at bruge et datingsite for handicappede?

Til trådstarter.... Bare klø på!!!!  Jeg synes det er alletiders ide!

Venligst Mai

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:41

Yusuf

Synes godt nok dine holdning er meget upassende... Handicappet er en betegnelse der dækker alt fra folk, der sidder i kørestol fordi de ik kan gå, til personer som har problemer med motorikken. Så skal vi ik bare blive enige om at den omtalte gruppe af mennesker er meget stor, og at største delen af dem sagtens kan bruge en pc, som du og jeg... Det er sku et fåtal af dem, som har så stort et handicap, at en pc er ubrugelig.

Så synes du burde holde dine fordomme for dig selv, når du ik har mere konstruktivt at sige!!! 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:11

Jeg synes det er et godt projekt. Det vil hjælpe mange handicappet som jeg ser det Yes

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)