Jeg søger en sælger som er interesseret i at sælge et produkt som kan anvendes i mange sammenhænge. Jeg søger pt. samarbejde med læge, for dokumentation af mit koncepts virkning. Det du skal sælge for mig er kurser til virksomheder eller hvor som helst konceptet kan gøre en forskel. Du vil få en grundig instruktion i produktet. Da jeg er iværksætter og jeg økonomisk ikke kan give dig en garantiløn, men er sikker på at hvis du kan sælge kan du skabe dig en rigtig god indtægt. NB. Jeg søger en person som er moden og har både livserfaring samt en god menneskelig forståelse, idet målgruppen rækker vidt. Jeg har netop nu lånt lokaler som er egnede til anvendelse til eksempelvis teambuilding Kontakt mig via mail for en evt. aftale for yderligere info. Mange hilsner
|
Hej kunstnerisk,
Søger du en læge til at sælge for dig? Eller søger du en sælger inden for pharma?
Dit indlæg giver ikke mange oplysninger om produktet og slet ingen oplysninger, der gør at en sælger bliver interesseret. Fortæl noget mere om produktet - ikke teknisk, men om produktets udbytte for brugeren, og så kan du nok regne med flere svar.
Udover det, så findes der ikke mange sælgere indenfor pharma, da det er en enormt lukket industri, men det ved du formentligt allerede. Har du et netværk, så må du igang med at trække i tråde og du må selv vise, at produktet kan sælges. Jeg må derfor opfordre dig til at komme igang med salget selv, uagtet at du ikke synes at du selv kan sælge. Men sælgere er kræsne og vil helst sælge noget, som er nemt at afsætte og med gode penge. Ingen gider tage en risiko for at arbejde gratis, når de skal betale regninger hver måned. Derfor skal du helst have bevist, at produktet er relativt nemt at afsætte. De større mængder må dine kommende sælgere tage sig af.
Held og lykke med det
Flemming