Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlandsophold og webshop - hvordan?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I forbindelse med min uddannelse skal jeg i august tre uger til udlandet. Dette betyder, at jeg ikke som normalt kan passe min webshop. Jeg har en person tilknyttet som freelance, men hun vil ikke kunne overtage alle de opgaver, som jeg normalt udfører. Hvad gør man i denne situation? Min uddannelse kommer i første række, men jeg ønsker naturligvis ikke at skade min forretning mht. mistet salg og utilfredse kunder.

Nogle bud på en fordelagtig løsning?

På forhånd tak. Smile

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 19:55

Hej Rasmus

Hvad typer opgaver drejer det sig om?

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 20:03

Hej Thomas

Primært indkøb og support.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Skrevet kl. 22:26

ok, det kan ofte blive noget besærligt noget at sætte en person ind i. Hvis du selv nu sidder med det hele. (bare min erfaring). Det kan dog være en rigtig god ting. Problemet er ofte at selvstændige laver systemer mm. så de passer til dem, der er bare ikke nogen logik for andre hvordan det virker...Det er ihvertfald noget jeg har set flere gang.

Men jeg ville da lave en klar jobbeskrivelse og se om du kan finde en, evt. her på Amino, der kan hjælpe dig. Du har vel også mulighed for at lave nogen ting, over nettet...

mvh Thomas

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 23:12

Ja, det er en mulighed.

Men der er jo også den mulighed at holde "ferielukket", gøre opmærksom på længere leveringstider eller en anden løsning i den dur. Jeg kan ikke være den første, der er stødt ind i dette problem. Nogle erfaringer?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Skrevet kl. 09:17

Hej Rasmus

Ja, der er da en del virksomheder der holder ferieperioder, med mindre bemanding, det kan dog være skadeligt for virksomheden. det er dog værst hvis man man mange faste kunder, for så finder de andre stedet at handler i perioden og dermed kan det ske at de bliver der.

Jeg har tidligere set steder hvor de har lavet særlige ferie tilbud, eksempelvis "på grund af ferie, kan vi først afsende varer efter xx dato, tilgengæld tilbyder vi gratis fragt".

Jeg tog lige et kik på din side, og jeg kunne forestille mig at supporten må være et stort problem, da det er rimeligt tekniske produkter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:30

3 uger er måske lige lang tid nok at holde ferielukket ?? Man vil jo heller ikke virke uprofessionel, vel ? Når jeg rejser, klarer jeg indkøb og support over nettet selv - der er så lukket for telefonsupport, men jeg aflytter da beskeder, og er der noget særligt, ringer jeg til kunden  - og har så en bekendt til at pakke og køre på posthuset for mig. Alt emballage og Post Danmark labels ligger klar til hende, så det eneste hun skal gøre, er at pakke efter mine anvisninger, og køre på posthuset, og det er gået fint. Måske har du en bror, søster eller god ven, du stoler på, som kan klare pakkeriet ? Bare vær sikker på, at de ved præcis hvor de forskellige varer står og hvordan, du vil have det pakket ! Og så stil din bil til rådighed, eller giv dem benzinpenge for at køre på posthuset. Held og lykke, Mvh Pernille 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)