Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabat

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Ole.

God info du fandt der. Men hold da op hvor er det en fjollet lovgivning.

>Rabatordninger, som ikke fungerer ved hjælp af fysiske mærker, kuponer eller lignende, fx alene elektronisk er ikke omfattet af forbuddet.

Hvad hvis jeg giver kunden denne elektroniske rabatkode på et stykke papir? Eller i en annonce.

Der er da for pokker ingen forskel på papir og elektronisk. Problemet i forhold til loven er vel at man giver en rabat til en lukket mængde mennesker i stedet for til alle. Og med den elektroniske rabatkupon kan man da også nøjes med at ramme en delmængde.

Søren

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 21:13

TAK Ole Big Smile

UNDERLIG lov Indifferent

Venlig hilsen,

Christian

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:11
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:15

Jeg er jo ikke ekspert, men jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle være OK

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:20

Hej Bergmodels,

Websiden med rabatkuponen til Betsson er så til gengæld et brud på spilleloven, da man ikke må reklamere for spilleselskaber, som ikke er Danske spil.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Oct 08
Skrevet kl. 10:22

Tusind tak

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Oct 08
Skrevet kl. 10:24

Hej Frank

Tænkte det nok, det er grundet at danske spil stadigvæk har monopol på det danske spillemarked ikke?

Men jeg som forbruger kan det ikke gøre noget ved, hvis jeg f.eks. brugte koden, det er kun dem som laver koden som kan straffet, er det ikke sådan, at det vil køre?

M

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:34

Bergmodels:

Tænkte det nok, det er grundet at danske spil stadigvæk har monopol på det danske spillemarked ikke?

Men jeg som forbruger kan det ikke gøre noget ved, hvis jeg f.eks. brugte koden, det er kun dem som laver koden som kan straffet, er det ikke sådan, at det vil køre?

Hej igen,

Jo, det er den latterlige danske spillelov, der giver Danske Spil monopol, der er skyld i det. Den står godt nok for at blive liberaliseret, men indtil da gælder de gamle regler desværre endnu.

Du kan som forbruger og spiller ikke blive straffet (med mindre du ligefrem lever af hasardspil, hvilket er ulovligt *suk*) ved at være kunde hos forskellige spilleselskaber, og du kan udnytte alle de rabatkoder, du har lyst til.

Men som hjemmesideejer bosat i Danmark er det ikke tilladt at reklamere for andre spilleudbydere. End ikke, hvis det foregår fra udenlandske servere, så længe indholdet er rettet mod det danske marked. Det kan man godt blive straffet for.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)