Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter sommerferien går jeg igang med mit livsprojekt, hvilket jeg søger samarbejdspartnere til.

Projektet går i meget grove træk ud på sparring til andre virksomheder, men rummer en masse indfaldsvinkler, som jeg langt hellere vil drøfte over privat kommunikation med evt. interesserede.

Jeg er selv en ung, men efterhånden erfaren iværksætter, der har drevet flere virksomheder, men nu er i en situation, hvor jeg har midlerne og lysten til at satse større.

Jeg ønsker at starte en virksomhed, hvor vi alle ejer lige meget, og sammen tør ofre den tid, det tager at starte ny virksomhed op.

Jeg søger personer med følgende kvalifikationer:
*Grafisk designer
*PR-/kommunikationsrådgiver
*Markedsanalytiker

Dog anser jeg det som mindst lige så vigtigt, at jeg finder frem til personer, som jeg kan finde mig til rette med, og arbejde sammen med over længere tid.

Jeg glæder mig meget til at modtage respons fra interesserede pr. mail. mads.dinesen@klog.dk

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 11:45

Jeg leder fortsat efter de rette, så skriv endelig, hvis det kan have interesse.
Bosted nær KBH. vil være at foretrække.

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 10:05

Hej Mads

Jeg har sendt dig en mail.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)