Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO på Yahoo!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med her. Smile

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Kjærgaard:

Hej Tobias

Jeg synes bare at du helt skal glemme yahoo, og først og fremmest fokusere på google. Den ene procent af besøgende du ikke får via yahoo, vil du meget nemmere kunne hente hos google.

Som der tidligere er sagt, er det kun på danske sider det ikke kan betale sig at optimere efter yahoo - men så snart du træder ud over landets grænser har de en betydelig større andel af markedet.

Mht. det gældende spørgsmål - så som der tidligere er blevet nævnt er Yahoo en side der ligger mere vægt på on page optimering. Og som jeg lige kan se, har bubbleshooter.net (som ligger nr 1 i min browser) gjort det bedre end jer :)

På din side har du ikke fokuseret på emnet bubble shooter - du har jo kun en boks med dette i, dertil kommer at du ikke har dine metatags med (som du selv nævner), ved ikke hvorfor I har valgt at udelade dem med vilje. Det er de små ting der gør forskellen.
Dertil kommer at .net de også har en masse andre spil med titlen "bubble x" og det øger troværdigheden.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Yahoo tager både description og keyword tagget med i sine overvejelser, og som Frank siger, så er Yahoo mere onsite fokuseret, så du skal kigge på din keyword density, mængden af skodkode vs. tekst, dine h1-h6 overskirfter, b-tag m.m. og generelt onsite SEO.

Hvis din målgruppe er Amerikansk er Yahoo bestemt vigtig for dig ligesom Live, Ask og alle de andre man benytter i USA. Det er korrekt at Yahoo kræver betaling for din tilmelding til deres directory, men det er ikke min opfattelse at du bliver bedre placeret af den grund. Det eneste salgsargument de bruger i den anledning er at du bliver optaget i deres index indenfor kort tid.

Brug evt. SEOsupporten.dk 's nye gratis ranking tool, der holder øje med din placering. Jeg er rimelig sikker på at enten http://www.seosupport.dk/ eller http://joblr.net har Yahoo, Google og Live med i deres ranking overvågning.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er serveren til din engelske side placeret i Danmark eller i USA? Serverplaceringen har også en betydning for hvorledes du ranker i forskellige lande.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)