Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo udkast

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Chicago
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i herlige Aminoer,

Jeg har faaet lavet et udkast til hvordan mit nye logo kunne komme til at se ud. Jeg kunne rigtigt godt taenke mig at faa et par kommentare til hvad i syntes om det?

Om mit produkt: En helt ny te-pose, som ikke er set i Danmark endnu. Indeholder naturligtvis te af god kvalitet og til rimelige priser.

Mit firmanavn (A Cup Of...) vil jeg gerne have til at staa under selve logoet.

Jeg er ikke sikker paa hvor godt man kan se det paa billedet. Men det skal forestille en te-kop med hjerter, fugle, stjerne og blomster som kommer op af koppen istedet for damp. Naar loget er faerdigt skal det gerne fremstaa uskyldigt, naivt og en smule barnligt.

I kan se mit udkast her

Hvad siger i? Holder min logo-ide?

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:00

Koppen har ikke helt den rigtige facon hvis du spørger mig, og der er måske lige rigelig blomster osv. men ideen med det der kommer sådan noget op af en kop er super god. Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14

Ideen er meget god. Jeg ville gøre den bedre ved at

- forenkle den lidt (færre blomster, hjerter osv.)

- lave logoet en anelse mere harmonisk (der mangler ligevægt)

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 17:19

en rigtig fin idé.

jeg vil gøre koppen dybere og fyldig. jeg tænker en af de her jumbo kopper hvor duften rigtig kan omhylde en! Blomsterne få logoet til at tilte fordi den svæver til den ene side. få det til at gå mere i et omvendt s op i en spids... håber det gir mening.

mvh Annette

Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:29

Hvis layoutet viser hvor mange farver logoet kommer til at indeholde - ja så er det nok lige i overkanten. Som mange de andre har nævnt, så har koppen en underlig form, jeg tror med den fordeling af kop, blomster og evt. tagline, så kommer logoet til at "vælte"..........men bortset fra det, så er det fedt at se at der stadig er nogle mennesker der skitser i hånden.

Martin Hemdrup

kidletter graphic design
www.kidletter.dk

Fra Chicago
Tilmeldt 19. Mar 09
Skrevet kl. 19:53

Hej alle,

Mange tak for jeres gode svar.

Som de fleste af jer nævner så vælter logoet. Jeg syntes AnetteD's ide om at lave et "S" vil virke meget godt. Måske hvis man lader hanken af koppen, gå lidt ud til den ene side, så vælter logoet ikke bare "S'et" går lidt til den anden side...?

AnnetteD: Jeg har sådan set prøvet på at lave koppen til en jumbo-kop, som du kalder den. Jeg forstiller mig lige præsis det du nævner. Men hvad syntes i koppen mangler? Skal den være bredere eller dybere, eller på en anden måde anderledes?

Martin: Jeg må indrømme at det nok ville have været federe at kunne lave den på computer. Men jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg ville skulle lave det i photoshop. Specielt ikke hvis jeg gerne vil beholde det naive udtryk i mit logo.

Men hvis der er flere kommentare, så bare kom an :-)

Venligst, Rudi

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 20:09
Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 21:29

Som grafiker vil jeg anbefale dig at få det lavet i Illustrator, så du kan bruge det til tryksager, og skalere det efter behov uden kvaliteten forringes.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 21:40

Hej

Ja jeg må give de øvrige ret i at koppen, virker lidt gal.  selv af en tekop er den ret lav og vi bruger ikke den slags kopper så meget her hjemme.....

og ja det er godt nok mange ting der kommer op af koppen.

Det er ofte en god ide at tænke på at et logo ofte skal bruges til mange ting, både tryksager, hjemmeside, men også i simple versioner til tryk/brodering på tøj.

men du er godt på vej...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Chicago
Tilmeldt 19. Mar 09
Skrevet kl. 12:44

Hej igen alle,

Michael: Jeg giver dig ret i at logoet ikke skal være nært så højt som det er nu. Mht. koppen så tænkte jeg at det skal ligne sådan en rigtig engelsk te kop, se her.

Reklameshoppen: Du har en pointe der... Jeg må prøve at holde lidt igen med farverne, men det er jo en del af konceptet at det gerne må være lidt farverigt.

Venligst, Rudi

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)