Hej alle Aminoer, Efter adskillige måneder (tør slet ikke at sige hvor mange), masser af trækken tænder ud, et tidsforbrug som aldrig vil blive tjent hjem og 2 udskiftninger af webbureauer - er min webshop nu så godt som færdig (minus nogle små skønhedsfejl)! Som I sikkert hurtigt vil spotte, så er der lagt væk på at forsiden ikke er en markedsplads med alt fra super tilbud, lev. logoer, div. super service m.m. Det har betydet meget for mig, at sitet skulle fremstå meget enkelt, stilrent og overskueligt, med en hurtig og nem navigering. Nu er jeg så nået dertil, hvor jeg er rigtig gerne vil bede om jeres ris & ros - hvad syntes I? Er der noget jeg har overset? Er der noget som bør gøres anderledes? OG OG OG - nu er tiden jo så også inde til at jeg skal gøre et eller andet, for at få nogle bedre placeringer hos Google. Hvad vil I foreslå som det første, bedste, billigste og mest effektive? Og så vil jeg da ikke undlade at sige... dette er en hel ny verden for mig, så I må endelig ikke tale i koder eller være alt for tekniske! Glæder mig meget til at høre fra jer..... Slå jer løs på www.imagekids.dk Venligst Charlotte
|
Meget fin og overskuelig webshop med gode billeder, både stemningsmæssigt og produktmæssigt.
Og fint med den grundige beskrivelse i "bag om ImageKids"
SEO-mæssigt (optimering til Google placering) mangler der en hel del (faktisk alt), bla. skal der arbejdes med sidetitler, description tags, intern linkstruktur, etc.
Du vil sikkert kunne få masser af glæde af Rosenstand's SEO-LEX gratis udgave.
Venlig hilsen
Ole