.. Dem der vil købe og kan/vil betale.. med eller uden humor og selvironi
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg tænkte faktisk godt på at jeg nok skulle have skrevet noget andet end måske lige en specifik alder som opdelingspunkt.
Og ja, jeg tror også at det handler om at det er dem med og uden selvironi.
Problemet er nok bare at her på Amino findes der rigtig mange "åbne" mennesker, (ellers var de her ikke) og derfor vil man sjældent høre fra alle dem som ikke syntes at det er en god tekst.
Det jeg mener med den kommentar er, at man efter min mening skal være meget afklaret med, om ens reklamebudskaber frastøder potentielle kunder. I "disse tider" gælder det vel om at sikre forretning med alle kunder. Det kan være meget sjovt ( og fristende) at have en humoristisk indgangsvinkel i sine reklamer, men hvis en potentiel kunde ikke "fanger den humoristiske pointe", så har du måske tabt et salg. Lidt som i jobansøgninger.. Har ikke hørt om nogen, som fik jobbet, fordi de jokede i deres jobansøgning.
Eller er det bare mig? .
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Tak til alle for diskussionen. Jeg går tilbage til kontoret og taler videre om, hvorvidt vi er parate til at risikere at skubbe nogle kunder fra os med den vittige tone eller ej. Personligt tør jeg godt, men vi er flere om at bestemme. Inloco Regnskab har aldrig annonceret på denne måde før, og ville heller ikke gøre det, hvis ikke Regnskabsskolen alligevel havde så stort et engagement i lige dette projekt (og jeg har jo et ben i hver lejr her....). Jeg er meget spændt på, hvordan det munder ud: Der bliver trykt 5.000 eksemplarer af bogen, og den bliver sendt med posten til 5.000 iværksættere i Storkøbenhavn, der alle har startet virksomhed i 2009. I øjeblikket er vi oppe på 4.200 nye virksomheder, men så trækker vi nogle fra (f.eks. holdingselskaber), så det ender nok med, at alle, som har startet virksomhed i 1. halvår får bogen. Det burde da kunne give lidt opmærksomhed.
Den er meget sjov, men personligt tror jeg ikke at den sælger. Ordet "Støttepædagog" opfatter jeg som negativt ladet. Altså man er lidt dum fordi man ikke kan selv, også selvom man har selvironi.
Hvis man skulle blive lidt i samme genre, ville jeg udskifte ordet med "livline". Et ord som de fleste kender fra tv og som signalerer "En ven der er klar til at hjælpe"
Det kunne være sjovt hvis du lavede et par små adwords annoncer med et par varianter, for at se hvilken der havde den højeste CTR (hvilken folk klikker mest på)