Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af CMS i Asp.net og C# .

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 17. Apr 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Freelancer .

Jeg søger en freelancer udvikler til et CMS projekt . Det administrative skal vi nok stå for . CMS'et skal udvikles til en nyopstartede virksomhed som skal hoste side .

Budgettet ligger til omkring 10.000 kr .

Hvis der nogle der har interesse . Skriv en mail på : dooste_01@hotmail.com

med venlig Hilsen

Zahid Afzal

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:44

Med 10.000 i lommen er det ganske svært at få en dygtig programmør til at udvikle et ordentligt CMS.

Mit råd er i stedet at bruge nogle af standardsystemer, der allerede findes. Nu er jeg fortrinsvist PHP-/open source-programmør, så mit kendskab til .NET-CMS'er er ikke stor, men jeg ved da, der findes et gratis ét, som endda er dansk: Umbraco.

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 12:34

Hej

find evt. noget her http://www.codeplex.com/site/search?projectSearchText=CMS at arbejde videre på.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 08:15

Jonas har ret, for 10.000 kr. skal I ikke prøve at få udviklet noget fra "bunden", men tag nogle eksisterende løsninger og få dem skræddersyet til netop jeres krav. Dermed får I det bedste af begge verdner: Billig veludviklet og skræddetsyet CMS.

Hvis I bruge de 10.000 kr. på f.eks. outsourcing, så har I næsten en programmør på fuld tid i en måned. Så kan der laves en masse rettelser.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 08
Skrevet kl. 23:07

Hej Zahid

Jeg kan anbefale Umbraco, har du lidt kendskab til CMS, er det forholdsvis ligetil at gå til. Men for det beløb du nævner, bliver det nok ikke til så meget lir for den nystartede virksomhed, med mindre du selv har mod på at gå igang.

Outsourcing er selvfølgelig en mulighed og i bedste fald får du mere for pengene, til gengæld kan kvaliteten af arbejdet være ret svingende. Har selv prøvet forskellige "billige" underleverandører, der er endt med at koste mere end det aftalte - plus det arbejde jeg selv har lagt i det.

Hilsen René

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:12

Hej Zahid,

Du kan prøve at tage fat i Morten Jørgensen fra MJDigital.
Hans msn er: mj@mjdigital.dk

Med venlig hilsen
Nils Pedersen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:24

Zahid - Som andre herinde vil jeg også anbefale Umbraco. Det kan du udvide som du har lyst til.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Randers C
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 09:52

Helt enig. Kig på Umbraco - det er nok noget af det bedste der p.t. findes til .NET platformen

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 10:24

Uden tvivl. Skal det være ASP.NET og C#, så er Open Source systemet Umbraco den bedste løsning. Især nu hvor du også kan få en integreret eCommerce løsning (selvom jeg ikke ved om du har brug for det!).

Tilmeldt 17. Apr 09
Skrevet kl. 11:29

Men hey . Umbraco ser da coolt ud .

Nogle som kan udvikler udvidelser for budgettet . Så er vi også intresseret .

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)