Hej Jakob, Hvad nu hvis ens virksomhed ikke har rengøring af lokalerne, bruger papir (IT virksomhed) :D Ej, det er naturligvis klart at man i dette tilfælde kan søge at finde det i systemet, MEN du kan jo ikke garantere at toiletpapiret bliver det billigste på marked, så kan man jo sætte det op imod, vil du havde den billigste pris eller få reduceret din ret høje ibarter konto :) Så kan det ende med at blive dyrt.. Men uanset hvad så vil man i vores tilfælde ikke bruge ret meget andet end internet, løn, papir,lokaler og løn. Der findes nok andre virksomheder hvor man egentlig ikke kommer så meget andet end faste større ting som strøm, leje m.v. Så problemet kan være.. Hvis man nu får en høj konto som man ser mange har på absi. Ved godt at du prøver at skyde en pil efter at det kan ske, men hvis det nu sker alligevel. Intet er jo umuligt. Hvad gør man så med de penge der måske bare vokser og vokser? Og et lille ekstra spørgsmål. Har man flere virksomheder, kan man så melde dem alle ind på en konto eller skal de alle betale den fulde oprettelse m.v.? |
Hej Bacardil,
Du bruger vel stadigvæk toiletpapir
Ellers kunne jeg forestille mig noget som servere, 50-tommer fladskærm til dine powerpoint præsentationer, nyt it-gear eller måske et hotelophold, når du skal til konference/møder andetsted i landet. Jeg mener jo altid, at man kan finde på noget 

Tricket er såmænd ikke at garantere den billigste pris. Det er ikke netværkets hensigt. Hensigten er at du kan udnytte din overskudskapacitet (i dit tilfælde mandetimer) til at betale for nogen af dine kontante udgifter - deri ligger fordelene. Derfor er det også kun en fordel at være medlem, hvis man har overskudskapacitet.
Jeg forsøger ikke, at skyde en pil efter at folk kan få høje indestående - men det vil aldrig kunne blive størstedelen. Jeg regner og håber da på, at der vil være handler af den størrelsesorden, der gør at visse medlemmer kommer i den situation. Der kommer vi så samtidig ind i billedet, da vi kan gå ind og rådgive i disse tilfælde. Vi vil selvfølgelig rådgive alle, der efterspørger dette, men vil være mere proaktive overfor medlemmer med store positive/negative saldi eller inaktive medlemmer.
Med hensyn til flere virksomheder så skal der være en konto per cvr-nummer. Desuden er det jo i forvejen så billigt, men mon ikke vi kan finde ud af noget