Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Subversion/SVN hosting

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter DANSK (alternativt nord-europæisk) Subversion/SVN hosting. Jeg betaler lige nu $30 per år i USA, og vil gerne holde det på nogenlunde dét niveau. Nogle bud, erfaringer?

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 12:30

måske ikke helt hvad du søger, men en alternativ løsning.

Jeg har en vps og siden jeg har root access og det kører linux, kan bruge den som jeg vil, jeg har flere svn projekter liggende, hoster nogle løsninger for kunder, bruger den til udvikling og "lege plads", kort sagt, hvad jeg nu lige skal bruge. Når jeg går i gang med en ny opgave, opretter jeg bare et svn repo, sætter en vhost op og kan der arbejde med udvikling og user acceptance tests, når kunden har accepteret, kan jeg enten hoste løsningen for dem, eller lave et check out på deres server. Jeg giver i nærheden af 250 om måneden for den vps, det er noget mere end hvad du giver, og der er ikke noget smart basecamp-github-la la ui hvor jeg kan styre opgaver og lign. men det har du jo selv lavet kan jeg se :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:11

Jeg har gode erfaringer med CVSDude i Australien.

Men hvis det skal være dansk vil jeg nu også holde på en vserver. Hos os bliver de solgt fra 299,- om måneden og opefter, men du kan nok finde det billigere hvis du ønsker det :)

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 15:19

En vserver er ikke en mulighed, da jeg ikke gider holde styr på softwareopdateringer, backup osv. Og så er det fuldstændigt overkill til mit behov.

Men efter et par dages ihærdig googling ser det ikke ud til at der findes danske udbydere, så jeg må vel bare leve med den store ventetid der er på commits der ryger over atlanten.

--

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 16:04

Hvis det er hastighed du er ude efter kan jeg anbefale at kigge på git. Lokale commits er bare så meget hurtigere end ting der skal over netværket.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 16:58

Hastighed er ikke ligeså vigtigt som datasikkerhed. Og datasikkerheden i lokal sourcecontrol er i mine øjne i princippet lig nul. Men det fungerer selvfølgelig fint indtil den dag uheldet er ude :)

--

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 17:13

Hvorfor man naturligvis har et eller flere remote repositories (f.eks. github), som man sørger for at pushe til jævnligt :-)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:23

Hmm, denne her tråd får mig næsten til at overveje at kigge lidt mere på mulighederne for at tilbyde TRAC (http://trac.edgewall.org/)  SVN-hosting med backup und alles..

Interesserede er velkommen til at kontakte mig.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:09

@Anders - Det ser da spændende ud. Bruger selv SVN på egen server, men der kunne være et marked for SVN hosting.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 19:29

Hej Uffe

Jeg bruger http://www.hosted-projects.com/ som ligger i Tyskland.

pt. benytter jeg mig kun af Trac-delen, da jeg har en anden løsning til Subversion.

Men jeg har intet at udsætte på stabiliteten.

/BB

Alt om både i Danmark

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)