Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tid til julegaver!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

...dog ikke endnu, men...

Er der nogen, der ligger inde med nogle gode leverandører af julegaver? Jeg skal ikke bruge dem endnu, men i forbindelse med min nye service, hvor jeg finder gode leverandører (også kaldet "Indkøbsagenten") er det super at ligge inde med gode og anderledes kontakter.

På forhånd tak.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 21:47

Hej

Hvad har du i tankerne? bare en grov indkredsning....

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:16

Hej Thomas

Det er egentlig ment meget bredt. Det er god service, hvis jeg kontakter et firma, som spørger om ikke jeg kender et firma som kan levere noget unikt. De er måske blevet trætte af de 3 årlige flasker vin eller julekurven og vil gerne prøve noget andet. Eller gave-budgettet er skrumpet, så det netop i år er 3 flasker vin, der er tænkt på. Derfor ville det være fedt, hvis jeg kunne diske op med nogle gode kontakter på det felt.

Det er altså både vinleverandøren og den der unikke ting, som man ikke selv kan finde på, der er interessant..... og alt det imellem!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 09:28

Hej

Det "hotteste" pt. er jo at lade medarbejdene selv vælge gaver, så logger de bare ind på en side og vælger gaver for det beløb de har fået til rådighed.

Tidligere har det ikke været lovligt, men der er lige kommet dom på at det er lovligt.

Det kunne vel være en ide....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)