Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en markedsundersøgelse?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 1. May 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg påtænjer at starte egen virksomhed, men forinden har jeg behov for at vide hvor stort det potentielle marked er. Der er tale om en allerede kendt serviceydelse, som dog er så speciel, at jeg ikke fiinder svaret via Google o.lign.

Jeg forestiller mig at skulle betale et prof. bureau for opgaven.

Jeg har kun behov for at stille eet eneste spørgsmål.

Hvad vil det ca. koste at få 5.000 svar; 10.000 svar - og hvem laver sådan en undersøgelse?

Findes der evt. (billige) net-baserede undersøgelser? Jeg har maks. 15.000,- kr.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 21:50

hvad med steder som zapera.com? jeg kender dog ikke deres prisniveau, men jeg kunne forestille mig at det skal være netbaseret for at holde budget.

Det kommer selvfølgelig an på om det skal være b2b eller b2c?

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:54

Hej BBL,

Jeg muligvis hjælpe dig, kontakt mig på simon@makanomedia.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 1. May 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:09

Tak for jeres indlæg.

Jeg er blevet lidt klogere, og mit spørgsmål skal formodentlig indgå i en såkaldt omnibus-undersøgelse.

Det store spørgsmål er, hvor mange svar jeg kan få for mine 15.000,- kr.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 22:16

Hej,

Du har ikke kontaktet mig endnu? Jeg kan muligvis hjælpe dig.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 00:22

Hej BBL

Hvis du ønsker at sælge produktet på Nettet har vi stor erfaring med at løse netop det problem du står med og kan givetvis gøre det billigere og mere præcist end de metoder du er inde på.

Du er velkommen til at tage fat i mig på mandag hvis du vil høre mere...

Mvh,

Christian

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 02:17

http://www.erhvervsservice.dk/ eller også kaldet www.infogate.dk det er erhvervsservice på Herning Centralbobliotek, de er rigtig gode og har adgang til mange databaser, og du kommer langt for få penge.....

Husk klare krav og spørgsmål, så får du et tilbud fra dem som du så accepterer eller retter til....

Good Luck

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 22. May 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:13

Hej,

Tror sagtens at vi ville kunne hjælpe dig med din forespørgsel.

Du kan evt sende mig en mail på Troels@5am.dk - Hvorefter vi kan finde ud af hvordan vi kan hjælpe dig bedst!

De venligste Hilsner 

Troels Lindeblad

Fra København
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 138
Fra  BARON & COMPANY reklamebureau, effektiv markedsføring i København Skrevet kl. 00:09

Vores kunde YouGov Zapera har et lille superprodukt til online undersøgelser i den størrelsesorden.
Vil du høre mere om pris og konkrete muligheder kan du kontakte Michael Petersen hos YouGov Zapera på telefon 7027 2224.

Masser af venlige hilsner
Søren Baron Rom, BARON & COMPANY reklamebureau, Rådhuspladsen 77, Kbh.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29

BBL:

Jeg påtænjer at starte egen virksomhed, men forinden har jeg behov for at vide hvor stort det potentielle marked er. Der er tale om en allerede kendt serviceydelse, som dog er så speciel, at jeg ikke fiinder svaret via Google o.lign.

Jeg forestiller mig at skulle betale et prof. bureau for opgaven.

Jeg har kun behov for at stille eet eneste spørgsmål.

Det lyder lidt som om, at du bør gå efter at få dit spørgsmål med i de undersøgelser, som flere bureauer laver løbende. Dit bliver så ét af flere spørgsmål, hvilket hjælper med at holde prisen nede. Det kaldes omnibusundersøgelser, hvis jeg husker korrekt.

Hvis det skal gøres metodisk korrekt, så du kan stole på resultatet, så prøv at kontakte Jysk Analyse A/S (jeg er dog ikke klar over, om de også tilbyder omnibusundersøgelser).

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)