En samarbejdspartner der kan supplere en er altid en god ting, men dette kan være en ligeså stor udfordring, specielt hvis man ikke er så etableret endnu med henblik på sine ideer, da det vil kræve en del andre faktorer som fx. samarbejdet mellem de to partner.
Inden man bevæger sig ud i dette, skal man træne sig selv i at fokusere og styre sin egen tid og så herefter se hvilke ressourcer man kan inddrage ex. en samarbejdspartner. Min pointe er at det er essentielt for ens egen virke at træne sig selv i dette, selvom man ikke bliver 100 meter mester. Man ville ikke kunne forvente at ens mulige partner kan overtage hele ens egen planlægning.
Dette vil hjælpe en ikke kun i aktuelle projekter men også med ens liv som helhed
Tusind tak for dit indlæg! Har selv været inde og vende i 'selvudviklings-universet' før og dette kunne godt minde om et af disse værktøjer. Ligner en rigtig spændende måde at stille tingene op på og helt sikkert noget jeg vil prøve.
Tak for dit svar. Tror ikke en samarbejdspartner ville være noget for mig i dette tilfælde, men en sparringspartner kunne muligvis være en god idé. Dog synes jeg ikke at der er så mange gode steder heroppe hvor jeg bor, til at finde unge iværksættere. Men heldigvis flytter jeg muligvis snart til KBH, som jo er et mekka for iværksættere :-)