Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg gøre bedre?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'ere

Hvad kan jeg gøre bedre på min blog(blogmarketing.dk).

Jeg vil også gerne have en bedømmelse.

Fra Århus
Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:20

Hej Mikkel

Min umiddelbare tanke var, at det her virker lidt usammenhængende, og ville egentlig ikke bruge tid på at kommentere det...

MEN, så klikkede jeg heldigvis på "Om Mikkel Juhl"-knappen, og fandt ud af, at du er 14 år!!

Det skal du bruge meget mere krudt på at fortælle - din målgruppe er jo ikke sure, gamle mokker som mig (så det er ligegyldigt, hvad jeg synes), men alle de unge mennesker, der godt kunne tænke sig at tjene nogle penge på noget, der er lidt sjovere, end at gå med aviser.

Dem kan du få til at lytte på en måde, som INGEN andre kan.

Supergodt initiativ - bare klø på!

Venlig hilsen Camilla

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28

Rent faktisk vil jeg også gerne nå ud til de lidt ældre mennesker, de "gamle sure mokker" som dig.

Hmm, hvad mener du med usammenhængende? Kan du uddybe lidt?

Men også de unge, jeg vil gerne have en bred målgruppe, men måske er det bedre at have en lille målgruppe?

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 19:35

Hej Mikkel.

Altså man kan jo sige, at dit site har en lidt begrænset målgruppe, hvis vi ser på hele landets befolkning. Man ahr som regel en primær målgruppe og en sekundær målgruppe. En primær målgruppe er ofte ret indskrænket mens en sekundær ofte er stor. Din sekundære målgruppe vil nok være alle med et website, der ønsker at få det frem (og hvem gør ikke det?).

Den primære målgruppe ville jeg nok sætte til at være, som Camilla siger, de unge som vil tjene nogle "sjove" penge.

Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:19

Tja, nu er du jo lige startet, men måske et lidt mere spændende design... men efterhånden som indholdet kommer, tror jeg du er rigtigt godt på vej...oversigtsbilledet af sociale medier er faktisk ret godt.

Men lad os se hvad du ellers har at byde på, i forhold til din målgruppe...

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:39

Design er ikke min stærke side. Kan ikke lave noget som er flot, manger inspiration.

Så jeg tænkte om du kunne fortælle mig, hvad der kunne være spændende, nogle farver, eller evt. WordPress designs..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)