En anden løsning kunne være at du f.eks. registrer begge domæner og så peger det ene domæner over på det andet hvis nu nogle kunder skrive det ene frem for det andet.
En anden løsning kunne være at du f.eks. registrer begge domæner og så peger det ene domæner over på det andet hvis nu nogle kunder skrive det ene frem for det andet.
Jeg mener at hvis nu at jeg opretter firmaet Winther A/S og så ejer en webshop, Skaters.dk der sælger Skateboards, om det så er at min side skal hedde Wintheras.dk og så vise produkterne fra Skaters.dk eller om jeg bare skal nøjes med Skaters.dk?
Det kommer jo helt an på hvordan du vil brande dig, skal det være et navn eller et produkt?
Jeg vil anbefale at du har et firmanavn som også er dit domænenavn. At dit primære produkt gerne må indgå er en tilføjelse i forbindelse med SEO, det vigtigste er at du går konsekvent til værks.
For at bruge dit eksempel, så skal du satse på at Winther på et tidspunkt bliver synonymt med skateboards, ellers skal du bruge skaters.dk som er et super domænenavn hvis du sælger skaterting.