Jeg vil opfordre dig til at vælge en Facebook Side. - En Facebook side fungere som en blog som du ønsker, og dine fans vil se dine opdateringer.
Jeg mener at en gruppe mere er til hvis du vil støtte et eller andet formål, de bruges ofte til aktuelle nyheder e.l - f.eks "Stop skyderi på Nørrebro" - Kunne være noget i den retning.
Men som sagt, vil jeg foreslå dig en Facebook Side..
Mathias Christoffersen
Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM
Enig med Mathias. Facebook Pages (sider) er til virksomheder, Facebook Profiles (grupper) er til privatpersoner og du har samme virale muligheder med pages som med grupper.
Facebook forbeholder sig retten til at smide dig ud hvis du bruger en profil/gruppe til markedsføring af et firma, så Facebook Pages er vejen.
Fansider er blandt også fedest fordi, du har muligheden for at skrive statusopdateringer ligesom på din normaie profil + at du kan få fansider til at spille sammen med dine andre hjemmesider osv. vha. applikationer.
Man skal bare lige tænke på een ulempe. Man kan ikke invitere folk til at blive medlem af en side, som man kan med en gruppe. For at gøre andre opmærksomme på din side, så skal man "Dele" en historie om din side. Alternativt kan man betale Facebook penge for at annoncere din side.
Der er faktisk en tilsvarende funktion på fansider og den hedder "foreslå til venner". Den finder man under profilbilledet. Hvis den ikke er synlig, så skal man lige trykke på ">flere".
Der er faktisk en tilsvarende funktion på fansider og den hedder "foreslå til venner". Den finder man under profilbilledet. Hvis den ikke er synlig, så skal man lige trykke på ">flere".
Tak - den funktion har jeg savnet mange gange. Jeg vil gætte at den er kommert efter at de lavede Pages om for ikke så lang tid siden, så de ligner almindelige profiler mere.