Jeg er flyttet tilbage til Danmark efter at have boet i sverige et par år og desværre ser job markedet sort ud her i midt jylland, hvilket betyder jeg må give mig lidt ind på noget freelance programmering.
Jeg Kan tilbyde
"komplette hjemmeside løsninger" med eller uden CMS system, jeg bruger cms systemet fra simpleworks.dk medmindre der skal laves noget helt custom eller i ønsker andet eller en billigere løsning.
Skulle der være brug for mindre flash ting kan det nok også godt laves.
Jeg er p.t på start hjælp hvor man får en cremebolle og 5kr om måneden pga jeg har boet i udlandet over 1 år så alt uanset størrelse har interesse. Vil i have referencer eller andet så send mig en pm.
Jeg kan anbefale Daniel, han har lavet noget arbejde for mig som jeg har været meget tilfreds med. Han er også en person der gerne vil give en ekstra hånd med når der brug for det, samt giver gode råd til hvordan man kan forbedre sin hjemmeside. Thumbs up
Jeg kan stadig klemme nogle opgaver ind hvis det skulle være :)
Jeg kan tilbyde standard små hjemmesider hvor man kan redigere indhold, meta description, title osv fra et administrations interface meget meget simpelt. Det koster ca 1000 kr hvor jeg sætter det hele op og hosting ligger på ca 50 kr/md vil i have kildekoden med så i kan hoste det andre steder ligger prisen på 3000 kr
I får selfølgelig også råd og vejledninger til SEO.