Jeg har siddet og læst et par indlæg nu og jeg har Google't mig rundt om mig selv hele aftenen, men jeg har endnu ikke fundet et egentligt svar på følgende spørgsmål: Hvor meget skal der til før Google opfatter noget som duplicate content?
Lad os sige Markisefirmaet Svend og Sønner har en fin hjemmeside, hvor deres adresse står i bunden af siden i ren tekst format. Den tekststreng står der på alle sider på hjemmesiden, så folk nemt kan finde kontaktoplysninger uden at skulle lede for længe. Så har Markisefirmaet Svend og Sønner også lige 750 familiemedlemmer (stor familie, I know, men hvad kan man gøre, de er super virilie <a href="http://www.markiser.dk">Markiser</a> og andre dejlige ting til at fjerne solen med, Markisefirmaet Svend og Sønner Den tekstblok ligger alle 750 familiemedlemmer så ind på deres hjemmesider, så den ligesom Svend's adresse, står på alle sider på deres egne hjemmeside. Er dét duplicate content?
Jeg tror at det jeg søger efter, er en pegning i retning af hvor meget man kan tillade sig, inden man risikerer død ved sub-index
Jeg glæder mig til at se svarene. Mvh. P.S. Enhver ligmed med eksisterende eller tidligere personer og/eller firmaet er helt tilfældigt. Jeg synes bare Svend er et sjovt navn og så kunne jeg egentligt godt bruge en markise. |
Den har været her før... Hvor meget skal der til før Google kalder det duplicate content?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)