Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den har været her før... Hvor meget skal der til før Google kalder det duplicate content?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København NV
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har siddet og læst et par indlæg nu og jeg har Google't mig rundt om mig selv hele aftenen, men jeg har endnu ikke fundet et egentligt svar på følgende spørgsmål:

Hvor meget skal der til før Google opfatter noget som duplicate content?

 

Lad os sige Markisefirmaet Svend og Sønner har en fin hjemmeside, hvor deres adresse står i bunden af siden i ren tekst format. Den tekststreng står der på alle sider på hjemmesiden, så folk nemt kan finde kontaktoplysninger uden at skulle lede for længe.
Er dét duplicate content?

Så har Markisefirmaet Svend og Sønner også lige 750 familiemedlemmer (stor familie, I know, men hvad kan man gøre, de er super virilie Big Smile), som alle har en hjemmeside hver (de er åbenbart også teknisk minded alle 750). Svend har så bedt alle sine familiemedlemmer om at reklamere lidt for hans egen markisehjemmeside, og har derfor givet dem en tekstblok med nogle links på, som ser sådan her ud:

<a href="http://www.markiser.dk">Markiser</a> og andre dejlige ting til at fjerne solen med, Markisefirmaet Svend og Sønner

Den tekstblok ligger alle 750 familiemedlemmer så ind på deres hjemmesider, så den ligesom Svend's adresse, står på alle sider på deres egne hjemmeside.

Er dét duplicate content?

 

Jeg tror at det jeg søger efter, er en pegning i retning af hvor meget man kan tillade sig, inden man risikerer død ved sub-index Smile

 

Jeg glæder mig til at se svarene.

Mvh.
Kasper

P.S. Enhver ligmed med eksisterende eller tidligere personer og/eller firmaet er helt tilfældigt. Jeg synes bare Svend er et sjovt navn og så kunne jeg egentligt godt bruge en markise. Big Smile

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)