Jeg driver et webbureau, og vi er i sidste uge begyndt også at tilbyde adwords optimering, som vi har brugt den seneste tid på at sætte os godt grundigt ind i. En vores eksisterende kunder syntes dette er spændende og spurgte om vi ikke ville kigge en gang på deres kampagne. Vi har desværre meget travlt lige for tiden, og bliver derfor nød til at udskyde ordren 1-2 måneder. Vi vil gerne behandle vores kunder godt så hvis du kan optimere adwords, og er god til det samt tager en rimelig pris for det, vil vi meget gerne kunne formidle dig som kontakt.
Så hvis du er god til at optimere adwords så kom med et godt tilbud og evt referancer til tilfredse kunder så formidler vi dig som kontakt til kunden. Vi lægger ingen gebyrer eller noget på til kunden, vi vil bare ikke lade dem vente.
Okay det ser jo godt ud, må jeg høre hvad jeres pris er? Det er nemlig en virksomhed en forholdsvis lille målgruppe nemlig personer og virksomheder som skal bruge fest/møde lokaler på fyn.
Jeg driver et webbureau, og vi er i sidste uge begyndt også at tilbyde adwords optimering, som vi har brugt den seneste tid på at sætte os godt grundigt ind i. En vores eksisterende kunder syntes dette er spændende og spurgte om vi ikke ville kigge en gang på deres kampagne. Vi har desværre meget travlt lige for tiden, og bliver derfor nød til at udskyde ordren 1-2 måneder. Vi vil gerne behandle vores kunder godt så hvis du kan optimere adwords, og er god til det samt tager en rimelig pris for det, vil vi meget gerne kunne formidle dig som kontakt.
Så hvis du er god til at optimere adwords så kom med et godt tilbud og evt referancer til tilfredse kunder så formidler vi dig som kontakt til kunden. Vi lægger ingen gebyrer eller noget på til kunden, vi vil bare ikke lade dem vente.
De Bedste Hilsner
Philip Brechmann
Hejsa.
Jeg regner med at Mojo adwords optimerer mine adwords-kampagner her inden så længe - håber i denne uge.
Prisen fik jeg ikke galt i halsen, derfor vil jeg gerne give dig lidt feedback når de er færdige - det kan være I kan bruge dem til noget hvis de er gode.
Jeg kan godt forstå, at du ønsker det bedste for dine kunder for der er ikke noget værre end at henvise til en virksomhed der ikke lever op til forventningerne.
Jeg holder seminar i morgen eftermiddag og holder en specifik workshop om AdWords optimering, så hvis du eller andre har lyst til at deltage er I velkomne
Ellers kan jeg kun henvise til vores side omkring AdWords annoncer hvor jeg har lagt et par referancer ind.
Okay det ser jo godt ud, må jeg høre hvad jeres pris er? Det er nemlig en virksomhed en forholdsvis lille målgruppe nemlig personer og virksomheder som skal bruge fest/møde lokaler på fyn.
Hej
Ja hvis opgaven er af den størrelse vil prisen ikke være alvorlig. Jeg vil skyde den ligger på 1500,- Men det er altså uden at kende omfanget.
Mvh
jesper
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
Det lyder som om at seo pro er den vi leder efter, prisen passer også med det vi har sagt til kunden. kontakt mig på kontakt@memedia.dk så kan jeg lige kort sætte jer ind i opgaven og sende jer videre til kunden