Hej Amino'er! |
Mobiltelefoni
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Jeg har prøvet forgæves at finde en ''kopi'' af artiklen... Oops, sorry... Kanske kan I selv finde den? |
Ja, det er noget mærkeligt noget, at man med internettet kan tale gratis med hele Verden, mens det koster over 100 kroner i timen at ringe til Sverige. Jeg tror alle er enige om at det ville være fedt med billig udenlandstelefoni fra mobiltelefoner, men jeg er i tvivl om hvor mange penge der skal smides efter det (specielt markedsføringsmæssigt) før du er i gang og tjener penge. Desuden overhales tilbudet inden for 1-2 år af det faktum, at hele Danmark langsomt bliver et stort trådløst hotspot, hvilket giver sejren til Skype og lignende. Tror det er store gutter at vælge at slås med på mobil og VoIP området.. ![]() hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Jeg er helt enig med dig... Det er helt sikkert at det kræver heftig markedsføring at få en kundebase bygget op... Jeg er slet ikke sikker på hvordan det ville være godt at starte ud... Og - ja! Mange teknologier er på vej, der er blandt andet WiMAX kommende, der har en heftig rækkevidde, hvilket skulle gøre problemet med at finde et hotspot væsentligt mindre... Men med hensyn til at kæmpe med de store, så kan det jo godt være at det til tider er en fordel at være et mindre selskab, der netop kan tage udviklingen lige nu og her og bruge det til sin fordel... Tag nu for eksempel 3G... TDC har jo ikke gjort meget i kampen for teknologien, hvilket sikkert også giver økonomisk mening, men - havde man været et lille firma og satset på at finde alle de "nørder" (ja, undskyld mig... eller - måske trendsættere?), der skal have det nyeste nye, så kunne man sikkert have fået en lille del af kagen - og en lille del af en stor kage, er jeg trods alt en stor del for et lille selskab..? Men det gør jo ikke noget at selskabet har en kort levetid - gør det? Højst sandssynligt, så tager det alligevel tid før folk kan finde ud af at bruge nye teknologier... Jeg taler af erfaring med ''de gamle'', der kun nu har lært at bruge mobiltelefonens mange muligheder... : o ) Det handler jo kun om at udnytte det potentielle marked, der er lige nu..? Hvem siger at man skal blive ved med at sælge taletid til mobiltelefoner for evigt? Eller - er det ikke den rigtige iværksætterånd? : o ) |
Måske er jeg for pessimistisk, men for mig er det lidt som at høre at det er en fordel at være lille og fleksibel, hvis man producerer jetjagere. Det er muligvis sandt, men det er helt sikkert for dyrt. Hvis du gerne vil tilbyde fordelene ved produktet uden at have de store udviklingsomkostninger, kunne du måske udvikle en smart IVR (bedre end Global One etc) hvor man kan ringe til (dansk normalnummer) og vælge hvem fra sin onlinetelefonbog man vil stilles videre til mod en pris på fx 20 øre i minuttet til hele Verdens fastnet? |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)