Hej med jer. Jeg ved ikke hvorfor jeg har det sådan, at når der er nogen der gerne vil lave en eller anden form for forretning. Det kan f.eks. være en her i diverse tråde der siger at de gerne vil modtage mere info om 100 designer tasker, eller 10 Mercedes biler, eller noget helt andet. Så kommer den at man kan sende info til tomas2898@hotmail.com eller g-mail eller en anden total anonym adresse, og jeg ved ikke hvorfor, men når jeg skal sende en eller anden oplysning til sådan en adresse, så sidder jeg hver gang og overvejer om jeg gider. Vi snakker jo ikke om en dreng der gerne vil have en cd til 149.- men om B2B kunder. Hvad med jer andre, tager i disse evt. kunder seriøse, eller sidder i med samme tanker som mig. God onsdag. |
Hej.
Jeg må jo indrømme, at jeg tæker over, hvorfor de vælger at bruge en anonym mail, men der er vel nogen der ikke har andet?
Jeg ved det ikke, men man burde nok have en hjemmeside, hvis man er erhvervs drivende. Om ikke andet, så i det mindste bare for mail adressens skyld? :)