Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se Video af Drag-n-Drop Website Designer...

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes systemet ser godt ud. Jeg synes dog at det ser ud somom at man skal mange steder rundt i systemet for at oprette en enkelt side.

Måske lidt mindre klik rundt i systemet?

Er systemet tiltænkt til reseller eller til end user?

Hvis det er tiltænkt reseller ser det ret fantastisk ud, da man så skal lære det en gang, og så arbejde med det fremover.

Dog vil jeg sige at hvis det er tiltænkt end-user, tror jeg det er for besværligt. Der er alt for mange muligheder at vælge mellem, og hvis man ikke er så snild til computer, vil man hurtigt give op.

Håber det kunne bruges :)

Hilsen Daniel

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:06

Hej Daniel

Først og fremmest, tak fordi tog dig tid til at se videoen igennem og efterfølgende kommenterer på systemet.

Det helt klart et system, hvor vi tænker at professionelle resellere/designere sætter systemet op for kunden. Den video du har set viser systemet ser ud fra reseller synspunkt. Når reselleren er færdig, med at sætte systemet op, så kan kunden logge ind med en meget begrænset konto, hvor man hverken kan bygge nodetyper eller designe sider.

Vores ideal er helt klart at kunden, istedet for at logge ind i administrations systemet, så logger ind på selve website og herefter direkte kan rette det.

Igen mange tak, for feedbacket, hvis du kunne tænke dig et beta login må du endelig skrive til mig på plu@easyflow.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:25

Det ville være en stor fordel at se hvordan kunden vil se og benytte systemet, da det i mine øjne er det vigtigste.

Det hjælper lige fedt at jeg måske synes et cms-system er det fedeste at arbejde med når jeg skal oprettet siden hvis kunden så overhovedet ikke kan finde rundt i hvordan han/hun skal rette indhold, uploade billeder, administrere kommentarer osv.

Det er et rigtig fint tiltag at du er hoppet med bølgen med screencasting, men jeg vil evt. anbefale dig at klippe lidt i sekvenserne.. Der er flere gange hvor du bruger en del tid på at udbedre en tastefejl eller en ting du ikke lige har fået med fordi du er ivrig for at vise systemet.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:45

Hej Jacobsen

Mange tak, for at du tog dig tid til at se video'en.

Det er helt klart at næste version af video'en, kommer til at vise systemet set fra en kunde synsvinkel. Næste video vil nok også tage udgangspunkt i et eksisterende site, så man slipper for at opbygge det hele fra bunden. Jeg laver det også sådan at Beta brugere kan vælge at starte med et eksempel site.

Jeg er faktisk nok, skyldig i ikke at se vores produkt udefra. Vi har kunnet lave brugervenlig CMS interfaces dynamisk i flere år. Det nye er at vi nu kan lade designere stå for hele leverancen. Hvilket jeg nok er kommet til at fokuserer for meget på.

Mht. produktionen af video, så er jeg lige starte på at lege med det. Du har helt sikkert ret i, at den kunne være bedre redigeret, jeg tror også det havde været godt at skrive et manus. Jeg forestiller mig, at den introduktions video må tage maks. 5 min., og så skal det være muligt derfor at vælge mere langtrukne og specifikke videoer.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)