Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se Video af Drag-n-Drop Website Designer...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Idag har jeg lavet en lille video (i to dele), der demonstrerer mulighederne i vores system. De kan ses her:

http://support.easyflow.dk/MyDesigner1/MyDesigner1.html

http://support.easyflow.dk/MyDesigner2/MyDesigner2.html

Systemet er lige nu i Beta(måske pre-Beta) hvis du har lyst til at prøve det kan du skrive en mail til plu(snabela)easyflow.dk

Det første site, der er bygget 100% med Designeren er iøvrigt ved at være færdigt og kan ses her: http://www.schiller.dk (Kunden er ikke helt færdig med indholdet endnu)

Hører meget gerne feedback og kommentarer, der kan hjælpe med at gøre systemet bedre

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 23:19
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:23

Tak, det var vist en copy-paste fejl.. ooops

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:54

Det ser rigtigt, rigtigt RIGTIGT lækkert ud. det er noge tjeg har gået og ledt efter i laaang tid.. tror jeg..

Har dog et par spørgsmål:

Hvor flexible er systemet Webshop/handel hvad angår opsætning af Kurv, produktkurv, grupper etc?

Har i brug for Beta testere, jeg står og skal starte en Webshop/cms op hvor jeres løsning ser simpelthen fantastisk ud?

Altså i må meget gerne beskrive jeres produkt mere hvad det kan, om der overhovedet er nogen begrænsninger idet:)?

Mvh

Per Jespersen

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:32

Hej Per

Fedt, at læse at du synes systemet ser godt ud :-)

Mht. e-handel, så kommer det til at understøtte de samme funktioner, som vores produkt understøtter idag. Men det bliver muligt, at skrue dem sammen fleksibelt, så man selv dragger sig til sit indkøbsforløb, hvordan indkøbskurven ser ud etc. Vi har tilstræbt, at lave løsningen, så fleksibel som muligt.

Senere bliver det også muligt for andre at skrive kode til vores løsning.

Hvis du smider mig en på plu(snabela)easyflow.dk så skal jeg sørge for at du for en Beta.

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 12:38

Der er et eller andet galt med lyden i videoen når jeg afspiller den på min Mac. Din stemme går fra Mickey Mouse til Leonard Cohen og tilbage igen.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:41

Jacob Atzen:
Der er et eller andet galt med lyden i videoen når jeg afspiller den på min Mac. Din stemme går fra Mickey Mouse til Leonard Cohen og tilbage igen.

Jeg var også lidt forkølet på det tidspunkt :-)

Spøg til side, jeg fuldstændig nybegynder indenfor Camtasia, men jeg prøver lige at opgraderer vores version til den senest, og lave en nye version.

Skriver tilbage når den ligger oppe.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:43
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:56

Jacob Atzen:

Hos mig, på Windows XP i FF3, lyder han mega forkølet.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:03

Hvis der er nogen, der evt. har noget feedback eller forslag til hvad vi kan gøre bedre må de meget gerne skrive det.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)