Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Excel ekspert søges til flere forskellige opgaver

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jul 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi skal bruge en person, der er skrap til excel og som kan hjælpe os med bl.a. disse opgaver:

1. Sammenkædning af data fra flere excel ark - ark med en del programmering i

2. Forskellige ODBC udtræk fra Navision omdannes til en pivot tabel

3. Et excel CRM styringsystem  til 5 sælgere.

Vi ønsker en freelancer som kan komme til vores adresse i Aalborg og hjælpe med at løse opgaverne der. Du skal have erfaring fra tidligere med lignende opgaver.

Er der nogen som har interesse og tid til dette? På forhånd tak.

Mvh

Thomas

Fra Tune
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 22:43

Hej!

Jeg vil lige høre hvorfor  lige Excel. Er en f. eks Access database ikke mere hensigtsmessige til en CRM løsning.

Der kan alle 5 sælger opdatere på én gang.

Der kan I bygge ind både Navision udtræk som kan præsenteres i rapporterne og sammenkæde Excel arket som kan også sammenstilles med andre data.

Med venlig hilsen

Srdjan Stojadinovic

dbSolutions Aps

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:53
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:28

Hej Impulse!

Jeg søger p.t. efter excel opgaver af kortere varighed - har erfaring med opbygning af procesunderstøttende modeller i excel og med VBA kodning i Excel.

Kan du fortælle lidt mere om hvad opgaven går ud på, så kan vi finde ud af noget. Du kan skrive til mig på ExcelHajen@gmail.com

Angående CRM system vil jeg anbefale at kigge i retningen af noget opensource eks vTiger. Nemt at sætte op og med væsentlig flere fordele end at bygge noget op fra grunden i excel. Der kan nemt importeres og exporteres fra vTiger til excel.

ExcelHajen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)