Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kataloger fra tøjmærker.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil gerne til at starte en webshop inden så længe. Så jeg skal have købt nogle produkter ind til det.

Det jeg skal have fat i, er vare fra forskellige tøjproducenter. Er der nogen der ved hvordan jeg får det ?.

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 21:27
Dato: 7/29/2006 7:34:11 PM Forfatter:Fraende Media Jeg vil gerne til at starte en webshop inden så længe. Så jeg skal have købt nogle produkter ind til det.

Det jeg skal have fat i, er vare fra forskellige tøjproducenter. Er der nogen der ved hvordan jeg får det ?.

Tjaaa.. en god begyndelse er vel at ringe til grossisterne! Hihi.. nå nej. det har du vel regnet ud.. Her kommer så lige et lidt bedre svar....

Prøv at kikke forbi her: http://www.fagbogdanmark.dk søg på "dame", "herre", "børne" alt efter hvilken slagt tøj du vil forhandle.. så kommer der nogel forskellige grossister frem også er det vel bare at tage dem fra en ende af og se hvem der har noget tøjd er falder i din smag :-) Held og lykke! :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 21:56
eller endnu bedre - tag til tøjmesserne her i august månede, hvis du kan komme ind..
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 23:03
Der er tøjmesse i København 10.-13. august, her er link til det der er i Bella Centeret: www.ciff.dk Der er blandt andet også i Øksnehallen, og mon ikke også andre steder. Det der bliver udstillet er forår 2007, men nogle udstillere har også lidt med af efterårskollektionen, hvis der stadig er noget på lager af den.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:52
Hej Jeg sidder med samme sprøgsmål, hvor opkøber man tøjet. Man kan jo ikke komme ind på messerne uden at have en butik.

Sofus

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 14:57
Hvis du er oprettet med en branchekode inden for tøjsalg eller noget lignende kan du stadig godt komme til messer og lignende.
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 15:15
Der er formland messe i denne weekende, men det er vist ikke så meget tøj de viser frem der :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 20:02
Dato: 11-08-2006 14:52:28 Forfatter: sofus
Hej Jeg sidder med samme sprøgsmål, hvor opkøber man tøjet. Man kan jo ikke komme ind på messerne uden at have en butik.

Sofus

Jeg synes at have hørt, at der søndag er åben for alle i Bella Centeret. Vi var afsted første gang inden vi var startet op med at sælge.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 16:58
Jeg har bøgerne med samlet kontakt til alle tøjfirmaerne fra messerne de sidste to år. Kan lånes af Aminoer, afhentning på Østerbro.

Skriv til mig hvis du gerne vil låne dem.

Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:53
Hvad for nogle tøj mærker vil du gerne sælge ?

Forvent ikke at du kan komme til at handle med nogle af de store kendte mærke varer hvis dit formål er at underbyde deres forhandlerer.

Prisen er stortset det eneste og nok det vigtigste at slå på når det angår tøj da der skal være noget til at kompencere for risikoen i at bestille tøj uden først at kunne prøve det.

Der er ikke noget firma der sælger mærke varer tøj der kan være interesseret i at sælge deres tøj til et firma der har til formål at underbyde deres andre forhandlere og derved ødelægge deres eget brand.

Så som udgangspunkt kan man være sikker på at alt det billige mærke varer halløj man kan finde på ebay er "fake" / kopi varer.

Så bare husk på at hvis det lyder til at være for godt til at  være sandt, så er det det nok også (ihvertfald når det gælder billigt mærke varer tøj).

Martin

- også fra Billund...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)