Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den her reklame er sku for fed...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Er stille og  roligt ved at få bygget www.ReklameMusik.dk op, og faldt over denne reklame, som jeg lige ville dele.

Super fed reklame, med nice funky musik, så straf jeres højtalere og fyr den af i HQ.. hehe.. god fornøjelse..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 14:00

Er det korrekt set, at du har glemt linket, eller er dette indlæg blot reklame for dit site?

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 15:03

Michael Kjeldsen:

Er det korrekt set, at du har glemt linket, eller er dette indlæg blot reklame for dit site?

Det må være Kia reklamen, der ligger på hans hjemmeside, han vil vise frem...

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 15:30

Det er bestemt ikke reklame for min side, men fandt blot en reklame fra udlandet, jeg fandt sjov og med noget fed musik. Synes bare at andre skulle have glæde af den.. thats all...

Har ikke tilføjet noget link, da jeg har lagt den op på forsiden.

Kan da godt linke..

http://reklamemusik.dk/shop/frontpage.html

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Fra  catch! Skrevet kl. 15:49

Ville det så ikke være mere relevant at linke direkte til den pågældende underside?

http://reklamemusik.dk/shop/kia-soul-2010-234p.html

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 16:58

Michael Kjeldsen:

Ville det så ikke være mere relevant at linke direkte til den pågældende underside?

http://reklamemusik.dk/shop/kia-soul-2010-234p.html

Kan du uddybe, hvorfor du mener det er mere relevant at linke til en underside??

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Fra  catch! Skrevet kl. 17:16

Daniel K:
Kan du uddybe, hvorfor du mener det er mere relevant at linke til en underside??

Sagtens - jeg kan endda komme med to argumenter:

1. De folk der kommer forbi om en uge (eller en måned eller et år for den sags skyld) kan læse en masse om en sjov reklame fra Kia, men til den tid ligger den måske ikke på forsiden længere...
  2. I det indledende indlæg blev Kia-reklamen slet ikke nævnt, hvilket ikke giver mig noget hint om, hvad det egentlig er for en film, der er tale om.

Men hvad ved jeg også om det...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)