Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nr 2 på side 2

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har lavet noget linkbuliding på søgeordet "Mødebooking", det har så idag resulteret i af vi er steget op på en anden plads på side 2. http://www.google.dk/search?q=m%C3%B8debooking&hl=da&start=10&sa=N

Jeg har til dagsdato aktiveret en adwords kampagne, kan det mon være derfor vi lige pludselig er rykket så højt op? Før hen lå i bunden af side 3!

Har i nogle forslag til hvordan jeg får vores side skubbet op på side 1, eller nogle forslag til hvordan jeg bevarer vores nuværende placering?

På forhånd tak for hjælpen!

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:03

Kristian.J:

Jeg har til dagsdato aktiveret en adwords kampagne, kan det mon være derfor vi lige pludselig er rykket så højt op? Før hen lå i bunden af side 3!

Der er ingen påvirkning fra Adwords til de organiske søgeresultater, så det kan ikke være årsagen til fremgangen. Det er nok mere sandsynligt, at det er en forsinket effekt fra din linkbuilding-indsats. (Google skal jo først finde og indeksere nye links, før de kan have en gavnlig effekt).

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 13:05

Tak for svar.

Har du nogen ide til hvordan jeg bevare vores nuværende placering, eller til hvordan vi kommer endnu højere op?

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:15

Det oplagte svar er, at I bør fortsætte med at arbejde på linkbuilding, da en del af jeres kataloglinks med tiden vil forsvinde fra forsider, "nyeste links"-oversigter etc. og miste lidt af deres værdi i forhold til nu.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:01

Kristian.J:

Har du nogen ide til hvordan jeg bevare vores nuværende placering, eller til hvordan vi kommer endnu højere op?

Hej Kristian

Nu ved jeg jo tilfældigvis noget om at ligge nummer 1Mødebooking :-)

Du bør i hvert fald forbedre din on page søgemaskineoptimering ud over at satse på linkbuildingen. Begge dele er nødvendigt at arbejde med for at nå i top 5 fx.

Og du skal være hjertens velkommen til at kontakte mig, hvis du er interesseret i at købe, leje eller lignende salgs.dk 

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 14:18

Hej Anders,

Ja det må man sige, det er vidst det man kan kalde en stabil og konstant topplacering ;o)

Jeg er ikke interesseret i købe eller leje salgs.dk, men er meget interesseret i at få et tilbud fra dig ang seo på ordet mødebooking! Send mig gerne en Pm, eller skriv til min mail kjo@tmt-telemarketing.dk

På forhånd tak

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristian 

Har sendt dig en mail med et tilbud på en gang Wordpress og søgemaskineoptimering af dit site. Desværre kan jeg ikke tilbyde dig min assistence uden at mit eget site om mødebooking først er afsat, da det ellers alt for let kommer til at se ud som om jeg ikke kun har dine placeringer i tankerne. Håber du forstår. 

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 14:54

Anders Saugstrup:
Desværre kan jeg ikke tilbyde dig min assistence uden at mit eget site om mødebooking først er afsat, da det ellers alt for let kommer til at se ud som om jeg ikke kun har dine placeringer i tankerne. Håber du forstår. 

Hej Anders,

Det forstår jeg godt. Men for min skyld gør det ikke noget at du samtidig har fokus på dit eget site, så længe at de resultater du skaber for os er fremmende.

Jeg kigger lige sin mail igennem!

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)