Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpresskvaler :(

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Takket være flinke aminoer lykkedes det mig sidste uge at få lagt det rette tema på min blog. .

Mange tak for jeres råd!

Men ak.. Nu står nogle af siderne i forkert rækkefølge, fx forordet!

Jeg kan ikke greje hvorfor?!

Forordet er underordnet hovedposten Hans Stokholm Kjær og med sidenr 1, ligesom de andre overskrifter, så hvad i alverden laver den langt nede på siden?

Mange tak derude:)

Tilmeldt 26. Feb 09
Skrevet kl. 10:03
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:50

Ligner dit tema er sat til at sortere efter alfabetet, i sin oversigt over sider. Hvis du har tilføjet din sideoversigt via widgets, så gå ind under udseende - widgets - og vælg din sidebar. Så under tilgængelige widgets vælg "sider" (hvis du køre dansk sprog). Og tryk rediger. Så kan du vælge sorter efter....

Så tror jeg du kan vælge "siderækkefølge" som en indstilling.. Eller noget andet godt.. Se om det virker. Ellers skal du videre ind og redigerer sidernes rækkefølge direkte. Under sider-rediger-egenskaber-rækkefølge..

Det er nogle af de ting du nok skal lege med.. Kan ikke lige selv teste det direkte, da jeg sider ved en dum computer..

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 26. Feb 09
Skrevet kl. 10:54

Tak for svaret, jeg prøver.. Nej, jeg har nu oprettet siden i et andet tema og sat numre på manuelt, først da det nye tema kom på, gik der kludder i det!

hej igen

Tilmeldt 26. Feb 09
Skrevet kl. 11:59

det  virker, mange tak;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)