Vi vil gerne tage et kig på dine google adwords kampagner, og se om der er grundlag for at optimere dem. Vi beskæftiger os meget med søgemaskinemarkedsføring, så vi har den nødvendige viden og erfaring til at hjælpe dig videre på en profitabel måde.
Det er altid interessant at høre hvad andre kan hjælpe med, hvad skal du bruge for at kunne med et forslag? Jeg kan ekspoter mine data vedr. mine annoncer på håndvaske og badeværelsesmøbler til CSV hvis det kan hjælpe?
Vi har lige fået en kontrakt i hus, med at levere til 5 store byggemarkeder og vi har også lige fået vores badekar og håndvaske udstillede i Lifa-Design (Jacob Jensen design) i indre Kbh. http://www.lifa-design.dk/K%C3%B8benhavn.aspx?ID=3553
Så det næste bliver helt sikkert at komme i kontakt med alle landets håndværker og indretningskonsulenter,
Jeg har lige fået et tilbud fra Bolig & Indretning og Byg og Bolig, men det er mange penge lige nu at bruge på annoncering, da men kun lige er startede, men nok nødvendigt?
Vi skal bruge dit kundenummer (adwords), så tilføjer vi dig i vores kundecenter og du godkender derefter. Så vil vores søgemaskine "ekspert" kigge på dine kampagner, og vurdere om der er grundlag for at få den optimeret.
Du kan sende dit kundenummer til mig på dvk(a)redeluxe.dk