Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for gode ideer til markedsføring

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle! Vi er en nystartede internet forretning, der sælger badeværelsesmøbler, håndvaske og badekar. Vi har nu brugt de sidste 5 måneder på at oprette vores forretning og har lagt en masse penge og tid i at oprette vores hjemmeside www.copenhagenbath.dk ud over det har vi fået hjælp til SEO fra et firma, der har leveret et ok stykke arbejde, med det går jo ikke så hurtigt som vi gerne ville have det skulle gøre.

Nu er spørgsmålet så, hvor bruger vi vores annonce penge bedst? Vi er oprettede på google Adwords men det koster jo kassen.

Er der nogle der har erfaring med banner reklamer og reklamere på de forskellige boligsider så som http://www.myliving.dk/ osv?

 

Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Først og fremmest tillykke med jeres nye webbutik - det ser OK ud og god stil i produkter;-).

Det er min personlige opfattelse, at mange webbutikker er af den opfattelse, at man når sine salgsmål når blot man er højt indekseret på Google og annoncerer på nettet med bannere og affiliate marketing.

Mit bedste råd er at fortsætte iværksætterånden, og i bedste Gordon Ramsey stil, komme ud på gader og stræder i lokalområdet med flyers, gimmicks etc. for at højne kendskabet til jeres shop og påvirke de potentielle kunder til at kigge forbi jer på nettet. Benyt jer af viral marketing med "tip en ven", konkurrencer m.m.

Mvh

Jens Adamsen

Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg driver selv en virksomhed, og gør meget i reklame-banners. Som du selv nævner er google adwords en god markedsføring, men det er dyrt alt afhængig af dine søgeords popularitet. Derfor er det vigtigt du får sat dine google kampagner korrekt op, da der kan spares en masse penge. Mht. reklame-banners på andre hjemmesider, så er prisen for tiden lav og kan kraftig anbefaldes.

Vi har haft reklamebanners på følgende sider som måske også kunne have din interesse?

- www.tilbudsborsen.dk - Koster kun 5.000 kr. for en mdr. hvor du er på konstant. Kan gøres fordi de er nystartet.

- www.3byggetilbud.dk - Noget dyrere, men god trafik.

Hvis du ønsker flere af de sider vi har reklameret på så sig endelig til.

Held og lykke med dit projekt!

 

Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders!

Tak for dit svar, hvor meget trafik får i gennem www.tilbudsborsen.dk og er det noget i kan konvertere til penge?

Du må meget gerne sende flere ”gode sider” så vil jeg se hvilken der kunne passe til vores forretning.

Tak for hjælpen!

 

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomsen

Vil du ikke lige smide mig en PM eller mail (hundahl@hundogco.dk) med dine kontaktoplysninger :)

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Hvad med at smide en flot model i et badekar på strøget/rådhuspladsen, en lørdag, som kan uddele nogle pæne flyers.
Fyld evt. kun karret med skum, så modellen ikke går i opløsning.

Måske kunne man deltage i en konkurrence om, at vinde badekarret efter eventen.

Mvh Ronni

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

I kunne f.eks prøve Social Markedsføring.
Hos Press2Press hjælper vi firmaer med deres sociale markedsføring.

Du kan kigge forbi www.press2press.dk

Jeg kan godt forestille mig at vi kan hjælpe jer godt på vej ;-)

 

Mathias Christoffersen

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders30:

[..]

Vi har haft reklamebanners på følgende sider som måske også kunne have din interesse?

- www.tilbudsborsen.dk - Koster kun 5.000 kr. for en mdr. hvor du er på konstant. Kan gøres fordi de er nystartet.

- www.3byggetilbud.dk - Noget dyrere, men god trafik.

[...]

Hej Anders, kan se du er meget glad for disse sider. 

Jeg går ud fra du også gerne vil dele din erfaring med annoncering på bland andet tilbudsbørsen.

Hvor meget traffik fik du for 5.000 kr/mdr, og hvad var din konverteringsrate.

-Karsten

 

Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni!

Tak for ideen, den bliver taget op til overvejelse, men vi har lige stillede vores badekar op hos Lifa-Design (Jacob Jensen køkken) i indre Kbh. så jeg lige sikre mig at det er ok med dem.

 

Tak for ideen! 

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Det er nogle virkelig flotte og specielle produkter I har.

Har I overvejet, at synliggøre jer overfor nogle af de andre leverandører der er involveret i nyt-bade-værelse-branchen? Jeg tænker på håndværkere og indretningsarkitekter. Det er en lidt mere langsigtet indsats, men til gengæld billig og nem at målrette.

Hvis de kender jer, og den stil I står for, kan de anbefale jeres produkter til de rigtige kunder.

Med hensyn til webstrategi ville jeg lægge vægt på to kriterier ved valg af medie på nettet:

1) Hvor "tæt" er den besøgende på at have truffet beslutning om at skulle have lavet nyt badeværelse? Hvis man hænger ud på sider om indhentning af håndværkertilbud er man nok tættere på beslutningen, end hvis man er på Ekstabladets sportssektion.

2) Matcher "stemningen" på det site man annoncerer på med ens eget budskab? Handler et site om slagtilbud vrimler det måske ikke med brugere, der er på udkig efter badekar i Rolls-Royce-klassen.

(Jeg går ud fra, at I allerede overfalder alt, hvad der hedder boligredaktioner/-journalister med de lækre billeder Smile )

Held og lykke fra

Camilla - der desværre kun har et badeværelse på 4 m2, ellers var hun helt sikkert i målgruppen Smile

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)