Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog eksempel

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu udarbejdet et blog eksempel og vil gerne have lidt feedback, siden er udarbejdet efter ideen om en enkel og seo venlig side, glæder mig til at høre fra jer.

I kan finde siden her http://www.cashback.ajblog.dk

MVH Andreas Jensen

Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 16:12

er der ingen der har noget feedback, glæder mig til at høre fra jer

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 16:25

Hej Andreas,

Du må undskylde jeg ikke har svaret før nu, har simpelthen haft så travlt.

Men selvfølgelig takker jeg meget for denne side, da jeg jo var så heldig at vinde en konkurrence du havde lavet her på Amino.
Forløbet har kørt yderst professionel fra din side, og du har virkeligt lavet hvad jeg ville have.

Venligst
Simon 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:58

Godaften

Du skriver: "shopo.dk - er en genial side"; hvad med at skrive hvad du kan få på siden? lidt ala du har lavet med gratissnoller.dk

når man klikker på links'ne kommer der blot en kommentar side frem, jeg syntes du skal lave det sådan at du kommer direkte ind på det pågældende "cashback site" evt. i et popup vindue. 

og i toppen står der (    | gratissnoller | freewax | shopo | ) lav disse om til fungerende links til de pågældene sider, evt i et popup vindue så de ikke bliver ledt væk fra dit site.

Og så forstår jeg ikke helt d fi voksen og smarties slikket i toppen. Lav dit eget logo dertil "GRATIS GUIDEN"

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:43

Hej Andreas

Jeg ville bare lige sige thumbs up herfra til dig! Yes Big Smile

Det er sgu fedt at se at en ung gut som dig kæmper sig fremad mod sit mål og hele tiden bliver bedre og bedre - godt gået! 

Følger spændt din udvikling her fra sidelinien, og ønsker dig al mulig held og lykke og gang i forretningen. Jeg er sikker på at du ender med at få stor succes!

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)