Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er en "lander" ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Et domæne jeg er interesseret i, ligger på en side, der kaldes en "lander" i USA.

Jeg troede, det var en affiliate side, men det er det åbenbart ikke, fik af vide det er en gratis side, som alle kan lægge sig på med alle domæner ? Hvordan gør man det - og tjenes der penge på sådan en "lander" - den ligner jo til forveksling en affiliate side med google annoncer ?

Tak og hilsen Pernille

Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:49

Hvis du ikke vil ud med hvilket domæne det handler om, så prøv at finde en anden side med samme "lander" og vis os den.... 

Ellers kan det være svært at vide hvad du mener. Umiddelbart er det bare den klassiske med affiliate links på hele siden. 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 21:54

Som regel er en landing-page bare en fyldside på "tomme" webhoteller. De er typisk på som standard når man køber domæner og har en masse affilliate links.

Dog kan det også være hvis domænet er til salg. Sider til salg på Sedo.com har f.eks. tit en landing-page (nærmere bestemt en "parking-page").

Der står lidt om landing-pages på Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Landing_page

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07

Mange tak skal du have for forklaring, nu har jeg læst på Wiki og blevet lidt klogere Wink. Kan bare kke forstå, hvorfor domænets landingspage ikke følger med køb af domænerne, hvis siderne alligevel er gratis, og man ikke tjener penge på det osv. Men glad for forklaringen. Mvh Pernille  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)