Vi skal til at ændre vores forside, så den kan sælge lidt bedre.. Jeg har en ret klar ide om, hvilke ting den skal indeholde - men kunne godt bruge lidt mere inspiration til opsætning.
Så spørgsmålet er; Har du et godt eksempel på en webshop, hvis forside du synes er helt perfekt (Det behøver ikke være en webshop i samme branche som os.)
Hvis du har gode ideer/forslag til vores nye forside, vil jeg se'fø'li os' gerne høre dem!
En ting jeg hadder som pesten er at en forside ikke kan holde sig inden for 1024x768 og at man skal scrolle.
Jeg mener personligt at en forside skal være simpel og indeholde de oplysninger som man søger. Tager man mange af siderne som er laver i de forskellige programmer, så mangler der lige det sidste som man skal scrolle ned for at se, Og så ryger menuen væk, og så skal man scrolle tilbage, og her er jeg allerede på vej til at trykke tilbage knappen til jubii søge resultat.
Det er også er at mobil internet er ved at vinde frem, men nogle steder har man ikke den største hastihed. og nogle sider tager flere minuter at hente ned. Så få lavet noget der ikke tager flere timer at hente ned
H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice
Jeg syntes opsætningen af Coolshops er mega god. At der er udsnit fra alle produkt kategorier, funktionaliteten af det syntes jeg virker rigtig godt.
Og ellers kan jeg også godt li opbygningen af Greedys
Coolshops synes jeg faktisk er helt forfærdelig.. det er ikke så pænt sagt, men den er meget forvirrende og uoverskuelig og alt for mange produkter osv. på.. Det er nok ikke lige min smag.
Greedys kan jeg faktisk ret godt lide - det er nemt at finde de forskellige kategorier og samtidigt både billeder, logo osv.
Asos kan jeg også godt lide, der er nogle bokse med link til tilbudsside osv på forsiden, men ikke så mange at det forvirrer eller bliver uoverskueligt.
Coolshops synes jeg faktisk er helt forfærdelig.. det er ikke så pænt sagt, men den er meget forvirrende og uoverskuelig og alt for mange produkter osv. på.. Det er nok ikke lige min smag.
Ud fra det er danmarks største spil butik og ud fra deres salg må de gøre et eller andet 100 % rigtigt !
Der er selfølgelig altid flere sider af samme sag, man kan vel sige smag og behag.