Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trykning af A5 flyers - skal bruge min. 5000

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået lavet nye A5 flyers - den er designet og klar ( har den .php format)

MEN!! syntes trykkeriet er lidt dyrt fra det sted, hende der har designet flyern forslår ... men! da jeg er riiimelig newbie med priserne, vil jeg høre om en amino eller 2, måske kan gi et godt tilbud på dem?

Den er i A5 ... og skal nok trykkes i det de kalder 4+0 .... og jeg skal bruge 5000 som start - og muligvis flere senere på sommeren - samme design... 
DOG!! skal jeg have dem klar - på kontoret senest 6/5 - 09 :) dvs.. om 10 dage ...

Har DU et godt tilbud på det ?????

( jeg skal senere også have trykt postkort + nye visitkort - disse er bare ikke designet færdigt endnu )   

Hilsen Annette
Kids-world.dk - En af Danmarks største forhandlere af børnetøj og babytøj

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette,

Vi kan levere til omkring 3000,- inkl. levering afhængigt af papirkvalitet og behandling. Leveringstiden er 3-4 dage, så du kan sagtens have det inden den 6. Får vi det afsted mandag ellers tirsdag morgen, kan du faktisk have det allerede fredag.

Der kan evt. være lidt penge at spare ved samkørsel - det vil sige at din tryksag bliver trykt ved siden af en anden trykag. Det giver typisk en lidt længere leveringstid og kræver at du vælger den samme papirkvalitet som i den anden tryksag. Er du interesseret heri, kan jeg høre trykkeriet om de skal køre noget i løbet af den kommende uge hvor dit kunne passe ind.

Giv mig et kald på 60 86 29 66 hvis du er interesseret. Så kan vi lige tale om det, og få afklaret hvilken papirtype, tykkelse og evt. lak du skal have. 

Jeg har selvfølgelig også en e-mail som du er velkommen til at skrive til - mv@mediatown.dk

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Næstved
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 38
Fra  Fladså Grafisk ApS Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette

Jeg har mailet dig et godt tilbud - på flyers i god kvalitet Smile

Og dit ønske mht leveringsdato - det er overhovedet ikke noget problem...

Henrik Andersen
www.fladsaagrafisk.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle tilbudene - både her, på mail og PM :)

Jeg skal lige ha sammenlignet dem alle - og fundet ud af hvilken der matcher vores ønsker bedst :) skal nok lige svare jer alle idag - eller imorgen formiddag :)

Hilsen Annette
Kids-world.dk - En af Danmarks største forhandlere af børnetøj og babytøj

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

En anden gang hvor du har lidt bedre tid så kan jeg tilbyde:

5000 A5 flyers
130g glossy papir
4+4 tryk

1450 kr ex moms inkl levering

Men leveringstiden er lige over 2 uger, da det er pulje tryk


Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

vi kan selvfølgelig også klare visitkort og postkort :)

Vi kører også gerne ting som ikke er i pulje tryk, men priserne bliver højere af det.

 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

  Vi vil også godt kunne løfte opgaven til en pris lidt under 3.000 kr.
Det er dog baseret på at vi kører det som en samkørsel hvor vi kører din opgave sammen med 3 tilsvarende. Derved er det begrænset hvad du har af muligheder omkring papirtype, lakering m.m.

Hvis du har nogle specielle ønsker omkring papir m.m., så skal vi køre det som en selvstændig produktion. Så bliver prisen noget højere.

Men jeg lurer lidt på at du skriver at du har den i PHP-format.... Det er altså er format man bruger inde for webdesign. Jeg tror dog bare at du har skrevet forkert og det er en PDF-fil som du har. Det håber jeg ihvertfald, for en PHP-fil er ikke til at lave nogen som helst fornuftigt udseende tryksag ud af Geeked.

Omkring postkort og visitkort, så er det noget vi også laver en hel del af. Så hvis du er interesseret, så kan jeg sende dig nogle eksempler på nogle tilsvarende opgaver vi tidligere har lavet. Så kan du se og mærke dem - det er altid lidt lettere at vurdere sådan noget i virkeligheden.

/Jesper

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

PM sendt.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)