jeg er igang med at opstarte et cashback site? Hvordan foregår det med moms og skat og det? |
http://www.amino.dk/forums/p/58296/353802.aspx#353802
Hej Jeppea Du skal starte med at lave en mappe med dine bilag og kontoudtog fra banken. Evt leverandørudtog. Så skal du finde et bogholderiprogram og bogføre ovenstående. Så er du et skridt nærmer dit spørgsmål.
Hvis du har en omsætning på under 50 t.kr og ikke er momsregistreret. Ja, så er der ingen moms.
Din skat afhænger af dit resultat og det kan du først se, når bogføringen er på plads.
|
Hejk Jeppea! Som det er nævnt du skal bare bogføre dine transaktioner - ingen momsafregning før du kommer over 50tkr. men du skal lægge moms på dine faktura alligevel HUSK det. - jow du skal opgive din indtægt til skat. Den er slutresultatet af din virksomhed. Jeg arbejde både i egen og i mit job med WinFinans - jeg er forretningudvikler og administrator - og så forhandler vi ved siden af Forever Living Product. Du er velkommen til at kontsakte mig for mere info. om det FREWARE WinFinans. Et godt program som du frit kan downloade og først betalt når du kommer over 1500 poster på et år og det er pt. blot 1 tkr. God wind !
|
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
det skal lige tilføjes jeg er under 18. |
Hvad er det du opfordrer ham til ??? At opkræve moms på sine fakturaer selvom han ikke er momsregistreret.
|
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Hedgefond-ejer
|