Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør man sig synlig

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer.

Vi er 2 gutter der er startet op som selvstændige. Dvs. det er lidt over 1 år siden nu. Vi har haft et par kunder igennem butikken nu og det er begyndt at stå lidt stille. Vi har overvejet Adwords meget men tænker også at det hurtigt kan blive en dyr fornøjelse for os. Vi har selvføligelig lave en masse søgemaskineoptimering på siden osv da det jo er vores felt :)

Men har i nogle gode råd til hvor og hvordan man gør sig synlig inden for webudvikling? Vi laver både hjemmesider, applikationer, webshops mm. til erhverv, private og det offentlige.

Udvikleren.

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 22:16

Hej Udvikleren.

Velkommen til Amino :)

Du kunne til at starte med putte et link til jeres hjemmeside i din signatur, og der ved lave lidt link juice. :)

Ellers kan i prøve at hjælpe andre amino'er herinde, så i får gjort opmærksomme på jer selv og derved få lidt "street credit" herinde.

Med hensyn til AdWords, så kommer det an på lidt forskellige ting, hvis i kun laver udvikling, dvs. ikke har færdig produkter klar, så er AdWords nok ikke vejen frem. Folk der søger på Google leder typisk ikke efter udviklings firmaer, men efter færdige produkter.

Ellers held og lykke :)

Mads Madsen

Tilmeldt 25. Apr 09
Skrevet kl. 22:38

Hej Mads.

tak for svar!

Ja det var jo en meget god ide.

Men... Som jeg skriver er det jo webshops (Færdigprodukter) hjemmesider og mere.

Men også rå udvikling ifm. af applikationer osv.

Tilmeldt 25. Apr 09
Skrevet kl. 12:27

Er der andre bud på hvordan man gør sig synlig inden for denne branche ?

Det må gerne være lidt alternativt hvis der er nogen der har en super idé!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:47

Jeg er vant til at skulle hjælpe små virksomheder frem for så at sige ingen penge. Hos ENGODSAG.DK fik vi f.eks. 80.000 brugere for kun 10.000 kr.. Det skete via følgende metodikker:

- Google Adwords brugte vi målrettet med salgssporing. Vi hyrede et eksternt firma, og betalte kun, når de skabte resultater. Dvs. vi lagde risikoen ud i andres hænder, for at sige det forsimplet.
- PR er nøglen. Jeres beskrivelse af jer selv er ret kedelig - der findes tusinder af programmør-firmaer. Hvad skiller jer ud - hvilken historie går I rundt med? Tænk i alternative baner der og lær journalister indenfor jeres fagområde at kende - eller find nogle professionelle til at hjælpe jer.
- Tænk evt. i erhvervsnetværk. Det kunne være jeres lokale fodboldklubber, hvor der typisk er mange firmaer, som søger nogle som jer. Dem har jeg selv tidligere haft gode resultater med på bundlinjen for meget få penge.

Håber I kan bruge det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:06

søger på et tidspunkt en til at lave  en sex shops dog kan jeg ikke se noget link inde på jeres profil , hvad i tilbyder og hvilken hjemmeside i har , held og lykke med jeres virksomhed Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Decode Skrevet kl. 10:12

Hej,

Jeg er selv i samme branche og jeg synes der er tre ting I bør se på:

1) Netværk. Det kan som regel rigtigt godt betale sig at mingle og skabe kontakter. Specielt på længere sigt.

2) Adwords. Man skal som regel have meget få kunder, i hvert fald i denne branche, gennem Adwords før at det har betalt sig selv hjem og mere til.

3) Eget website. Sørg for at jeres eget website er gennemarbejdet. Hvis I endelig får potentielle kunder ind på jeres website, så gavner tomme sider jer ikke. Hellere færre sider med godt indhold.

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)