Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

White Wall - Stilfulde billleder

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 5. May 05
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino'er!

Jeg og min kæreste er begge fotografer og har endeligt kastet os ud i iværksætteri. :-)

Vi er netop gået online med vores spritnye webshop, WhiteWall.dk, hvor vi sælger billeder til private og kontorer.

Vores billeder ligger i den noget eksklusive ende, men med god grund. Vi tilbyder nemlig ret kreative og anderledes motiver samt bruger speciel fototeknik i fremstillingsprocessen. De dyreste billeder sælges da også i begrænset oplag, printet ud på lærredet med en tætsiddende træramme.

Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at komme forbi vores butik på www.whitewall.dk .

Vi tilføjer løbende nye billeder til vores sortiment i takt med at de bliver fremstillet. Du kan derfor tilmelde dig gratis nyhedsbrev under fanen "Galleri", hvis du kan lide vores stil og er interesseret i at få en mail, hver gang vi lægger noget nyt op.

Tak for interessen!  :-)

Fortsat god weekend

hilsen
Katja Alieva
White Wall I/S

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 17:04

Hej

Det ser bestemt spændende ud.. flotte billeder

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 5. May 05
Skrevet kl. 17:17

mange tak, Thomas!

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 18:31

Jeg kan kun gi´ Thomas ret i at det er rigtig flotte billeder. Da jeg så jeres billeder kom jeg i tanke om Thorborgs billeder i The Rock ´N´ Roll Magazine, måske pga. at der vist nok osse er benyttet HDR teknikker dertil, baret et gæt.

Her er et link til billederne: Photo Shoots

Mvh. Rune Gjersvik

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 5. May 05
Skrevet kl. 22:28

Hej Rune

Mange tak for ros!

Jo, har set dem :-) men det er ikke hdr - der er vist kun pillet med shadow/highlights, farver og kontrast...

Vores billeder består også kun delvist af hdr - nogle af delene (som personer eksempelvis) er taget med flash.

hilsen
Katja

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 22:34

Katja Alieva:

Hej Rune

Mange tak for ros!

Jo, har set dem :-) men det er ikke hdr - der er vist kun pillet med shadow/highlights, farver og kontrast...

Vores billeder består også kun delvist af hdr - nogle af delene (som personer eksempelvis) er taget med flash.

hilsen
Katja

Uanset teknikkerne, så ser det i hvertfald flot ud. I ved hvor I kan finde mig næste gang I mangler en model i kategorierne:  White Trash, stjernepsykopat i jakkesæt, rocker, viking eller hyggetante hehe. Cool

Mvh. Rune Gjersvik.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 5. May 05
Skrevet kl. 22:37

tsk tsk, du er hermed skrevet op på vores modelliste :-)

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 22:42

Katja Alieva:

tsk tsk, du er hermed skrevet op på vores modelliste :-)

Det er en aftale, jeg foreslår et billede med navnet: "En iværksætter på lykkepiller i en verdenskrise" Big Smile Jeg kan lige se det for mig...At sidde til et businessmøde med nogle ping´er, med ugegammelt skægstubbe, morgenhår, røde øjne, og stadig iført pyjamas (der dog i det mindste er nålestribet) og med slips på.

Mvh. Rune Gjersvik.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 5. May 05
Skrevet kl. 22:54

hehehe, det ville i hvert fald være meget aktuelt :-) ...den idé må jeg sku "låne" til mit eget portfolio .-)

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 22:55

Ja gør det, det kunne jo evt. være til et møde i banken med de der griske/bidske bankfolk med fråde i munden Smile

Mvh. Rune Gjersvik.

Tilføj mig på Twitter

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)