Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google "under links"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når man nu har fået disse "under links" hvordan bestemmer man så hvad der skal stå i disse links?

Er der en bestemt måde man skal sætte sin side op, eller kan man klare det ved et sitemap?

Jeg ved ikke om "under links" er det rigtige at kalde dem men kunne ikke finde andre ord at sætte på dem! Big Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:29

Jeg går ud fra at vi her taler om webstedslinks, som Google viser i nogle tilfælde, fx hvis der søges direkte på firma-/domænenavn.

Det er suverænt Google, som bestemmer, hvilke links, som vises, men du kan blokere for dem, som du ikke ønsker - det gør du i din Google account under Webmasterværktøjer.

Om man kan optimere, så Google beslutter sig for andre links, ved jeg ikke, men jeg følger da spændt tråden.

Venlig hilsen
Ole

Fra Århus
Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:42

Hej Remy

Google vælger dem google dem google vælger - formentlig de mest relevante iflg. google. Men du kan vælge dem fra du ikke kan lide.

Der er en god forklaring på Google Sitelinks her hos Thomas Rosenstand. Hvis det f.eks. er den her søgning  - remy - hvor du ikke er tilfreds med Googles valg af sitelinks, så ville jeg forsøge at slette et af dem (læs Thomas' artikel og se hvordan) og se om ikke Google vælger en anden du bedre kan lide. Jeg mener at der var en af de mere SEO kyndige her på Amino, der havde prøvet at slette et par stykker og så havde google valgt nogle andre. Men det er på eget ansvar:-).

Mange hilsner

Simon

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for det. Det vil jeg prøve.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)