Er der nogen der kan anbefale en udbyder af webhotel hvor det er let at lave en wordpressblog. Det skal være så let som muligt, og HELT på begynder stadiet.
Jeg kan ikke finde ud af hvor meget pris har at sige på et webhotel, når det "kun" er til en blog, og om der er forskel, og hvilken.
Nogle gode forslag, måske nogen der har en blog, der vil fortælle hvad de giver for deres, og om de er tilfredse.
Det korte svar er at i den billige ende anbefaler jeg for tiden gigahost.dk ( se en længere liste hér: http://wordpress.dk/forum/topic/oss-hvilket-webhotel-skal-jeg-v%c3%a6lge )
I den dyrere ende, ligner dandomain et godt bud nu.
Mvh Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Jeg bruger selv Surftown på min egen blog, du kan læse et indlæg jeg har skrevet om det: Hosting hos Surftown?
Min blog indeholder også en masse for dig der står og skal opstarte, drive og effektivisere en blog. Jeg deler ud af mine erfaringer, der forhåbentlig kan gøre at du får en god blog.
Skriv endelig til mig hvis du har problemer i opstartsfasen.
Skal det være let, vil jeg også anbefale Surftown. De har Wordpress som en "1-click" installer, som sætter hele skidtet op for dig. Herefter kan du evt. spice det lidt op med et gratis "theme" => Google
Hej Kenneth Jeg har selv gode erfaringer med one.com - meget billige, masser af plads, php, mysql og alt det der, enormt dirftsikre og alt virker med det samme efter 5-minutters installationen...
Mvh Michael
Mange hilsner Michael Rusbjerg miniMEDIA - WEB, VIDEO & PRINT
www.megahost kører med noget der hedder installatron. Der kan du vælge mellem en masse cms systemer og wordpress er et af dem. Du klikker bare installer og følger guiden og wupti så er der hjemmeside
Surftown er desværre ikke perfekt til Wordpress for tiden, da de fortsat ikke har fundet en løsning der tillader at køre med php safe_mode off. Det gør bla.a. at du ikke helt kan alt det med automatisk opdatering osv på din blog - i stedet skal du have fat i dit FTP-program hver gang. Ellers har jeg ikke noget slemt at sige om det nye Surftown - tvært imod. (http://blog.surftown.dk/nyheder/safe-mode/)
One.com kører desværre med en ret lav php memory limit, hvilket kan give dig problemer med visse plugins og handlinger på bloggen, når den er blevet stor og veludbygget.
Mvh Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.