Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Voldsom fremgang!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så er det vidst min tur til at gå voldsomt amok på jantetæskeren!

April startede ret roligt - men så kom påsken og alting gik voldsomt fremad i forhold til før! Så glattede det lidt ud - men idag hjalp facebook mig voldsomt, og kurven gik opad igen for denne måned! WUHU!!!!!!!!!!!!

Samtidig gik messen over al forventning i forhold til kontakter og kontakten til kunderne - jeg fik utroligt meget ros, feedback og nye ideer fra søde mennesker, der kiggede forbi standen! Selv kollegaer i branchen kom og roste mig voldsomt!

Søgemaskineoptimeringen har også hjulpet godt, så nu 33% af mine besøgende er fra søgemaskinerne - mod 3% før jeg startede. Det er så voldsomt fedt, en vild succes følelse.

Leverandørerne tager også utroligt godt mod mig, og har fået tilbud fra en af branchens eksklusive sværvægtere om forhandling af deres beklædning. Og de henvendte sig selv, efter vi havde sendt dem en mail omkring copyright brud på deres materiale. Det er sgu anerkendelse!

Jeg synes bare jeg ville gå fuldstændig amok og bumle rundt i jantetæskeren.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:24

Tillykke med det. Altid rart med success, og jeg skal da love for det er en flot siden - og mon ikke man en dag skal kigge forbi og ligefrem købe lidt legetøj til kæresten =D

Forresten, jeg lod mærke til at dit link til din side (i din signatur) er relativt altså, det linker ikke til din sidste men blot til en undermappe her på amino, som jo ikke er eksisterer. Derfor bør du sørge for at tilføje et "http://" foran dit www. Sådan at linket nok ser sådan her ud "http://www.uniquelady.dk".

God vind.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25

Jeg undskylder stavebøffer. Det gik lidt for hurtigt.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:33

Tillykke med det! Såvidt jeg har kunne følge det på Amino har du knoklet hårdt for resultaterne - så dejligt at se at det lykkes! Du har fået en flot og indbydende side ud af det.

Jeg bliver ikke overrasket når næste "anledning" til at bruge jantetæskeren kommer. Det varer ikke længe er mit gæt.

Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44

Hej

Vil da også ønske tillykke. Og hvis jeg selv skal bruge noget legetøj, foruden det gummi og net jeg arbejder med, så finder jeg det sikkert hos dig.

Og her kan der heller ikke klages.

/Kenneth

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Fra  Unique Play Skrevet kl. 21:44

Hej Alle :)

Mange tak for de søde kommentarer :) Det er benhårdt arbejde men jeg er nu godt nok glad for det alligevel - det betyder noget, og man bliver specielt glad når tingene begynder at lykkedes.

Tilmeldt 25. Apr 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:56

Hej,

Fedt, tillykke!

Hvorfor sælger du ikke kondomer Zip it!?

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Fra  Unique Play Skrevet kl. 23:45

Hej Haraldsshop,

Egentlig bygger konceptet meget på S/M og fetish, og at skabe den ideelle butik for folk som er nybegyndere samt garvede indenfor denne del af den seksuelle verden, derfor har fokus for mig lagt ekstremt meget på at få de rigtige gear hjem, til den rigtige pris, med den rigtige markedsføring med mere. Kondomer er ikke det absolut vigtigste for mig at få ind i shoppen endnu, men jeg er 100% sikker på det skal ind på et tidspunkt. Men ja, det handler også om bare lige at finde nogen, der så lige har de rigtige kondomer(Ikke worldsbest) til de rigtige priser. Grunden til jeg ikke er ineresseret i worldsbest er en undersøgelse samt et langt videospot der var for et på år siden, hvor man viste et indslag omkring brugen af worldsbest kondomer sammenlignet med de kvinder som fik ødelagt deres slimhinder efter at have brugt kondomerne. Og worldsbest var 100% ligeglade på det tidspunkt, i min verden er det ikke noget godt signal at sende.

Men ja, kondomer på et tidspunkt - men også de rigtige til den rigtige pris. Mange tak for dit input, der helt sikkert vil blive taget til efterretning.

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 16:40

Stort tillykke!

Det er (næsten) altid rart at høre om andres succes - og inspirerende - også selvom man ikke selv har webshop.

Med venlig hilsen,

Michael

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 17:01

Skønt at det går så fantastisk!

Søgemaskineoptimering er rigtigt effektivt, det vidner dine besøgstal jo også om.

Hvordan har facebook hjulpet dig? Jeg har prøvet på at annoncere derinde, men de vil ikke vide af mig.

Venlig hilsen Lone

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)