Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælgere på provisionsløn?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 05
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag!

Jeg har et lille firma som importerer et elektrisk apparat, der får TV, DVD, stereoanlæg og så videre til at lade være med at bruge strøm når de står på stand-by.
 
Det er et yderst seriøst produkt, som jeg kunne forestille mig der var stor interesse for her i landet (med de el-priser!).
 
Men jeg skal bruge en eller flere sælgere, som kan præsentere produktet for detailhandlen. Og desværre tillader min økonomi på nuværende tidspunkt ikke faste lønninger.
Derfor skulle sælger(ne) gerne kunne arbejde på provision. Provisionen vil være omkring 20 kr. pr. solgt enhed, mindste salg 1000 stks.
 
Indtil videre har jeg ikke haft held med at finde en sælger.
 
Er der nogen som kender et eller andet sted hvor provisionslønnede sælgere kan opdrives?
 
(I er selvfølgelig også velkomne til at skrive, hvis der er nogen af jer der gerne vil være provisionslønnet sælger - i øvrigt kan jeg fortælle, at hvis der er succes, kan vi sagtens blive enige om fast løn senere).
 
Venlig hilsen
Mads Aggerholm
ScandiCorp
Tilmeldt 12. Aug 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg er sælger og kunne muligvis være interesseret i, om ikke andet, så at høre nærmere om dit projekt.
Forstår jeg dit indlæg rigtigt når du skriver at køber skal købe min. 1.000 og sælger vil få en provision på dkr. 20,00 pr. enhed = dkr. 20.000,00? - Det må da blive noget af en udskrivning fra køber hvis denne skal købe min. 1.000.
 
Du kan skrive til mig på laco76@hotmail.com.
Fra København N.
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Fra  Circles of Business Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Hvorfor satse på detailledet, når du går efter salg i størrelsesordenen stk 1.000 pr. ordre. Hvorfor ikke finde en række grossister af f.eks. it-udstyr mv., og så lade dem om at videresælge til detailledet.
 
Hvis det er en ide, som du finder brugbar, må du meget kontakte mig, så kan vi evt. etablere en aftale.
 
Du kan skrive på hs@backupsystems.dk
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)