Jeg er helt ny indenfor Skype, men jeg står og skal bruge flg: Jeg vil gerne kunne modtage opkald fra alm danske fastnet og mobil numre i USA på en mobiltelefon. Jeg har oprettet en Skype konto, og jeg går ud fra at jeg derefter køber mig et såkaldt "USA Onlinenummer". Dette Skypeonlinenr får jeg så via kontrolpanelet i min skype account til at stille videre til mit amerikanske mobiltlf nr? På mit almindelige tlf nr her i DK indtaler jeg så en besked på min tlf svarer, som fortæller at jeg kan trækkes på mit Skype onlinenummer? Når jeg så er i USA betaler jeg kun for viderestilling fra mit USA Skypeonline nr til mit USA mobilnr, når jeg modtager opkald fra DK? Eller hva'?
Jeg håber det var forståeligt, og på forhånd tak |
Hej Tobias,
Hvis det kun er et spørgsmål om at kunne modtage opkald, hvorfor køber du så ikke blot et SIM-kort i USA og sætter i din mobil og herefter indtaler på din mobil, at du kan træffes på det nr? Og endelig husker at slukke for den.
Endnu bedre er at bede nogen om at købe et SIM kort inden afrejse, så du ikke behøver tænde din mobil i USA med det gamle SIM-kort. For hvis du gør det, så vil du få regninger fra dit teleselskab, da de har registreret at du senest "loggede" på et telenetværk i USA.
Med venlig hilsen
Flemming