Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skype setup til modtagelse af opkald i USA på mobiltlf

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt ny indenfor Skype, men jeg står og skal bruge flg:

Jeg vil gerne kunne modtage opkald fra alm danske fastnet og mobil numre i USA på en mobiltelefon.

Jeg har oprettet en Skype konto, og jeg går ud fra at jeg derefter køber mig et såkaldt "USA Onlinenummer".

Dette Skypeonlinenr får jeg så via kontrolpanelet i min skype account til at stille videre til mit amerikanske mobiltlf nr?

På mit almindelige tlf nr her i DK indtaler jeg så en besked på min tlf svarer, som fortæller at jeg kan trækkes på mit Skype onlinenummer?

Når jeg så er i USA betaler jeg kun for viderestilling fra mit USA Skypeonline nr til mit USA mobilnr, når jeg modtager opkald fra DK? Eller hva'?

Jeg håber det var forståeligt, og på forhånd tak Smile

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 18:40

Hej Tobias,

Hvis det kun er et spørgsmål om at kunne modtage opkald, hvorfor køber du så ikke blot et SIM-kort i USA og sætter i din mobil og herefter indtaler på din mobil, at du kan træffes på det nr? Og endelig husker at slukke for den.

Endnu bedre er at bede nogen om at købe et SIM kort inden afrejse, så du ikke behøver tænde din mobil i USA med det gamle SIM-kort. For hvis du gør det, så vil du få regninger fra dit teleselskab, da de har registreret at du senest "loggede" på et telenetværk i USA.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 19:00

Hej Flemming

Ja der har jeg da vist gjort det hele en del mere indviklet end nødvendigt! Sorry...

Men vil det ikke være billigere for personen i DK at ringe til mit Skype Online nummer, end at ringe til et alm US mobilnr?

Overvejede også om jeg (med økonomisk fordel) i den danske lufthavn, kunne omstille mit danske mobil nr til mit US SkypeOnlinenr? Jeg slukker så min danske mobil inden flyet letter, og derefter betaler jeg så taksten for viderestilling fra min dk mobil, til mit us onlineskype nr (som forwarder til min US mobil), hvilket så forhåbentlig er billigere end at modtage opkald fra dk på min us mobil?

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Skrevet kl. 19:13

Hej Tobias,

Det er ikke særligt dyrt at ringe til USA. Jeg ville aldrig betænke mig på det, hvis jeg ville tale med en god ven, slægtning eller andet.

Det havde været langt værre, hvis vi snakkede Thailand eller Japan, som det koster kassen at ringe til.

Hvorfor vil du betale for, at folk ringer til dig? Hvis de synes det er for dyrt at ringe til USA, så er opkaldet helt sikkert ikke vigtigt nok til at de skal ringe overhovedet.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 19:20

Årsagen er at firmaet herhjemme i DK skal ringe til mig i USA dagligt, og derfor ville jeg undersøge det nærmere.

Men jeg ved egentlig ikke, hvad det koster hvis man ringer fra DK fastnet til et US mobilnr? Eller evt til min DK mobil, som jeg så blot kunne tage med til US.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Skrevet kl. 20:01

Hej Tobias,

Fastnet er vist dyrere end mobil til mobil. Prøv at tjekke din teleudbyder. De har allesammen prislister liggende på nettet. Bare gå ind på din udbyders side og find udlandstelefoni. Så har du svaret om 5 minutter.

Flemming

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 22:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tobias

Jeg er ikke 110% sikker på at jeg har forstået hvad du vil, men jeg tør godt gætte.

Skype er fantastisk til at gøre det billigt at ringe med - og fleksibelt.

Du kunne fx købe dig et dansk fastnetnummer hos skype og og så kan alle danskere ringe næsten gratis til dig selvom du er på den anden side af dammen på din Skype.

Hvis du ikke vil tale i Skype, kan du enten viderestille din Skype til en amerikansk fastnettelefon ( og dermed betale få cent i minuttet selv, når danskerne ringer til dit nye danske fastnetnummer) eller du kan viderestille til din usa-mobil og betale fastnet-til-mobil-takst for de opkald. 

Det er ret genialt og du kan også koble et amerikansk fastnetnummer på samme konto hos skype, hvis det er relevant. Eller du kan købe en trådløs telefon til skype, så det er ligesom en almindelig telefon - bare gratis. 

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 23:19

Jeps Skype er ultra fleksibelt, har selv tidligere kørt det på en smartphone med trådløst net........... så var der trådløst net, var der Skype.....det fungerede rigtigt godt, de fleste har jo trådløst både hjemme og på arbejdsplads, samt mange andre steder, venner mm....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)