Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KØBES: hjælp til særlig webløsning

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en kreativ og kompetent person som kan hjælpe mig med følgende kombination (hvis det overhovedet kan lade sig gøre - altså den ønskede kombination, for jeg ved godt at her på Amino er der utrolig mange dygtige mennesker?)

Jeg vil gerne have en hjemmeside der er :

1. Lavet med Wordpress og Thesis - med mulighed for nyhedsbrev, podcast og videoblog

2. Kan fungere som webshop med mp3 lydfiler (jeg selv kan uploade), der kan købes med Dankort/visa og downloades med det samme af kunderne.

3. Er mulig for mig arbejde i alene, uafhængig af dig,  efter den er blevet sat op.

Giv mig et bud på om det kan lade sig gøre - og om det er en opgave du kan løse.

På forhånd tak

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 16:06

Hej Christina,

Det kan godt lade sig gøre. Du kan kontakte mig på jacob@incremental.dk for en yderligere snak om mulighederne.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 16:11

Umiddelbart kan jeg ikke se noget som skulle være problematisk/umuligt rent teknisk.

1. Er det et krav at det skal være Wordpress eller Thesis?

2. Ingen problem

3. Ingen problem

Jeg kan ikke komme med noget prisestimat på nuværende tidspunkt, da vi bliver nød til at konkretisere opgaven noget mere før vi kan danne os et overblik hvor meget arbejde der skal ligges i det.

Jeg kan dog allerede på nuværende sige at det ikke er et projekt vi kan gennemfører for 20.000kr eller andet i den størrelsesorden.

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer skal du være velkommen til at kontakte mig. Kan fanges på 40685707 eller psj@taketwo.dk

Hvis det har interesse kan du smide mig en mail og så skal jeg gerne sende CV'er på vores udviklere tilbage.

Mvh Peder

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 16:29

Har send en mail til dig :)

Leo :)

http://ewebdesign.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:20

Hej Christina

Det meste af det du skriver er ret lige til (der findes en del moduler til WordPress som løser dit behov). Derfor er det springende punkt det med dankort betaling og downloading af produkter.

Måske skulle du se hvad der findes på nettet der kan løse denne specifikke del (som gør at du kan uploade digitalt indhold og modtage betaling for det).

Et eksempel på den hurtige bane er fx at:

• Oprette et webhotel hos en udbyder som fx. Dreamhost.com der tilbyder WordPress one-click installers
  • Vælge et gratis WP theme (Google)
  • Installere de respektive moduler til Podcasting mv. (gøres direkte i WP)
  • Bruge noget a la Dreamhosts "Files Forever" hvor man kan ligge filer op hos dem og lade dem tage sig af betaling (de tager naturligvis procenter og understøtter kun internationale kreditkort)

Dette ville ikke koste dig det store og du ville sikkert kunne gøre det hele selv.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 22:51

Hej Christina..

Hvis du stadig ikke har fundet en, så kan jeg godt hjælpe dig med at sætte en blog op med de ting du gerne vil have...

Har lavet et par websites før med podcasting som tema og tilmelding af nyhedsbrev etc...
Har lavet Thorborgs Talkshow, som sikkert er lidt af det du leder efter... http://thorborg.tv

Jeg kan også godt integrere en dankort løsning - er pt ved at få et plugin udviklet som faktisk gør præcis det du vil, da det er elektroniske produkter...

Når mit arbejde er færdigt, kan du selv klare resten med at tilføre indhold og sælge varer :-)

Smid mig en mail på info@mbitcenter.dk for at høre mere...  eller ring på 22 45 4007

Mvh Brian Brandt

MBiT

www.mbitcenter.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:31

Tak til alle for svar - jeg har fundet en løsning.

Rigtig god weekend

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 14:37

Hej

Det kan vi godt hjaelpe dig med. Skriv mig en mail paa adam@bezot.com

MVH Adam

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)