Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

forespørgsel på hjemmeside

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Fra  FINDES IKKE Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis de selv leverer alt indhold (billede & tekst) og har en webhost, så kan det vel gøres temmeligt billigt - et eller andet sted inde imellem 5000,- og 10000,-  alt efter omfang vil jeg skyde på for en open source implementering, men det inkluderer ikke betalingsløsning, som oftest er noget man køber af en tredjepart. Der er sikkert folk der vil lave det billigere endnu, men det er der altid, og man får hvad man betaler for.

Fra Århus
Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Morten.

Har du nogen ide om hvad sådan en aftale med en 3.part kan beløbe sig til?

Er dt billetnet man henvender sig til?

Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Fra  FINDES IKKE Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har ingen erfaring med billetnet-integrering, men der er nogle oplysninger her: https://client.ticketmaster.com/dk/Extranet/product.aspx.  Visa-betaling koster så vidt jeg husker et par 1000 om året alt i alt med abonnement + diverse gebyrer, men der findes flere fsk. muligheder. Den billigste løsning er selvfølgelig blot at henvise til billetnet for køb af billetter, hvis midlerne er små.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben,

Det forstås, men der er jo forskel på 2.000 og 20.000 DKK. Din løsning kan fås i alle prislejer, og derfor er en uddybende snak en god idé.

Ganske uforpligtende vil jeg sige at et system i den størrelsesorden vil kunne laves for 6.-10.000 DKK ex moms alt efter hvilken løsning der findes til bestilling og betaling af billetter.

 

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. betaling, så kender jeg til folk der har indgået en aftale kino.dk - Det forudsætter jo så bare at ens arrangementer bliver smidt derop. I kan også selv kombinere et bookingsystem med et betalingssystem. Skal I tage Dankort/Visa skal man have en betalingsløsning. Det kan fx være www.dibs.dk - Derudover skal man også en aftale med PBS.

Derudover kan der komme nogle udgifter til et bookingsystem, mon ikke det kan klares til 3-400 DKK/måneden.

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben

Vi leverer et CMS system til hjemmeside, hosting og et system til tilmelding af forestillinger, med dankort, nyhedsystemer styring af kunderne  osv... kun 599.- om mdr..

Skriv på info@proseo.dk så kan jeg fortælle dig mere...

 

Peter K

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)