Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Natur-Energi - Skab en grøn profil omkring din virksomhed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg vil gerne kaste lys over et nyt tiltag, i kampen for et grønnere danmark har Natur-Energi set dagens lys på det danske el-marked.

Natur-Energi leverer 100% grøn strøm som udelukkende kommer fra vedvarende energikilder. I samarbejde med WWF tilbyder jeg at skifte din virksomheds el-leverandør ud med Natur-Energi og dermed tage et ansvar i kampen om et grønnere Danmark og et reduceret CO2-udslip. Vi leverer et certifikat til din hjemmeside der signalere til besøgende og jeres eksisterende kunder, at i har taget en holdning til miljøet og klima-problemerne. Vi investerer hver måned et fast beløb i ny vedvarende energi og opkøber også CO2-kvoter for pengene således at man hver eneste måned kan se hvor meget man faktisk bidrager med via sit eget el-forbrug, helt enkelt.

Det skal siges at der selvfølgelig ikke er de store penge at hente i et skifte da man aldrig kan komme uden om net-tariffer og CO2-afgifter etc. (som altid vil være samme pris) men selve kwh-prisen kan man justere på og hvilken slags strøm der løber i ledningerne. Der vil dog være en besparelse at hente i langt de flestes tilfælde og set i lyset af hvad man samtidig gør for miljøet og konkurrencen på markedet, vil jeg anmode alle om at tage kontakt til mig på telefon eller mail, så i kan få et overblik over hvad jeg kan gøre for jeres virksomhed.

Send mig en mail, så sender jeg noget ganske kortfattet og fyldestgørende materiale i retur.

Mvh

Lau Pilsgaard, naturenergi3@telesalg.com

Natur-Energi

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)